В началото на пролетта Жан-Пол Готие се настани на трона на креативния директор на диетичната Coca-Cola, който дотогава бе зает от самия Карл Лагерфелд. Сезон по-късно Готие създаде своята дизайнерска колекция бутилки, като в началото сътвори "облеклата" на първите две шишенца, а от вчера можем да видим и третата визия на Cola.
Дизайнът на бутилка номер три, част от лимитираната серия, е вдъхновен от татуирането като изкуство и показва страстта на французина към мастилените рисунки. Предишните му две творения, той нарече "Day” и "Night”. Палавият дизайн на нощното шишенце бе облечен в пристегнат корсет, а дневният се радваше на закачливи моряшки мотиви, които напомнят за пин-ъп красавиците.
Новият трети дизайн носи името "Tattoo" и се основава на бодиарта, като се вписва идеално с концепцията на предишните две винтидж бутилки.
Креативните произведения на Готие ще бъдат достъпни в девет европейски страни, но за съжаление ние едва ли ще сме сред тях. Все пак можете да видите плода на работата му в нашата галерия.
3 | 0 |