6 въпроса, които трябва да си зададете, ако искате да отслабнете

За да има някакъв ефект

6 въпроса, които трябва да си зададете, ако искате да отслабнете
pixabay

Броите калориите си, избягвате вкусните неща, ядете само салати, но въпреки усилията ви, не можете да свалите килограми? Не обвинявайте липсата на воля. Вероятно просто допускате някои грешки, които повечето хора допускат. За да разберете къде грешите, отговорете си на тези 7 въпроса:

Виждате ли начина си на хранене като постоянен?

Ако броите оставащите дни до връщането към стария начин на хранене, нищо чудно, че не се получава. Отказването от някои храни и ограничаването на калориите има ефект, но за кратко. В момента, в който се върнете към стария си начин на хранене, килограмите ще се върнат. Вместо строга диета, направете постоянни промени в начина си на хранене.

Изключихте ли въглехидратите и мазнините от менюто си?

Изключването на цяла група храни звучи като добра стратегия, но всъщност не е. Вероятно ще свалите излишните килограми, но тялото ви няма да получава всички вещества, от които се нуждае и ще се чувствате изтощени и непълноценни. Важно е да получавате всякакви хранителни вещества, в нормални количества.

Компенсирате ли след обилно хранене?

Например ако сте имали обилна вечеря, пропускате ли закуската, за да компенсирате калориите? Ако го правите, спрете веднага. Вместо да опитвате да компенсирате каквото и да било, направете обилна, балансирана закуска и отидете в залата.

Награждавате ли се?

Загубата на килограми не е лесна, затова е естествено да мислите, че заслужавате награда, след като сте свалили 3 кг. например. Няма лошо да се награждавате, но нека наградата ви не е огромна торта.

Следите ли всичко, което ядете?

Трябва да отчитате абсолютно всяко нещо, което ядете. Да, парчето пица от чинията на мъжа ви също се брои, както и дегустацията в магазина.

Ядете ли достатъчно протеини на закуска?

Много хора ядат овесени ядки, зърнени храни или крем сирене. Това са храни, които не са богати на въглехидрати и не са подходящи за една балансирана закуска. Протеините са много важни и не бива да се пропускат. Добавете протеини и здравословни мазнини към закуската си.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

2 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Знаете ли, че... Жените измерват теглото си в килоДрами!
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
 Успехът се дължи на много неща - на късмет, на упорита работа, на подкрепа и съвети от...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Кое е най-важното нещо за вас в една връзка?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти
Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница