Трудно ни е да се примирим, но за съжаление е потвърден факт - Mango се изтегли от България. Официални магазини на марката вече не съществуват у нас.
За утеха можем да ви предложим уверението, че съществуват и други свежи "плодове" на испанската мода. Най-известните от които, разбира се, са популярните брандове от групата Inditex. А именно: Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti и Pull & Bear.
Днес обаче няма да си говорим за тях. Решили сме да ви представим вкупом есенно-зимните колекции на три лейбъла от Страната на страстта, които не са толкова популярни у нас. Те обаче имат много с какво да се похвалят, затова и Jenite.bg отдавна ги следим. Да не говорим, че също като децата, и дамите обичаме да гледаме красиви картинки. А тези играчи на испанския пазар за облекло определено си правят труда да поднасят дизайните си с изключително идейни и приятни за окото фотосесии.
За елегантната дама - Poète
Това модно бижу с централа в Мадрид винаги успява да ни изненада с впечатляващата нежност на новите си предложения. Те спират дъха със своята женственост. И успяват да бъдат елегантни по един неповторим начин, съчетаващ необходимата доза строгост със идеята за разчупената визия на една млада дама.
Колекцията за есен-зима 2013 на Poète напълно оправдава градените ни до този момент очаквания. Тук сме показали съвсем малко, но можете да й хвърлите цялостен поглед в нашата галерия.
За жената, която държи да привлече погледите - BDBA
Те представиха колекциите си за предходните два сезона чрез циркова фотосесия и снимки в духа на Дивия Запад. След всичко това, не сме и допускали, че новите им предложения могат да бъдат скучни. Не! Запомнят се от пръв поглед. Именно с тях започва галерията ни, за която вече ви споменахме и която се намира под заглавието на статията.
Дизайните на BDBA също са подчертано елегантни и женствени, но са доста по-дръзки от тези на поетичния лейбъл, който обсъдихме преди малко. Интересни бродерии и плетки, съчетания от пайети, прелестни вечерни рокли с нестандартни гърбове, пухкави яки и елеци... Всичко това би могло да звучи кичозно, но не и в конкретния случай.
За бохемката - Hoss Intropia
С този интересен лейбъл също не ви срещаме за първи път. Философията му се основава върху термина "intropia", получен чрез съчетаване на думите "интроспекция" и "утопия". Замечтаност, страстен копнеж, свобода на духа, артистичност, пъстрота - за всичко това става въпрос, както ще се уверите и от показаните тук пресни предложения на бранда.
Хареса ли ви тази статия? Ако искате да продължаваме да ви държим в течение с актуалните тенденции, имена и цели групировки в модния бранш, можете да се присъедините към Jenite.bg във фейсбук!
25 | 1 |