Дизайнерът Том Форд е сред най-успелите в модния бизнес - две мнения по въпроса няма. Дори хора, които не се интересуват от мода, са чували за едноименния му бранд.
Пред уебсайта WWD той говори за отношението си към интернет. Оказва се, че е доста предубеден към публикуването на информация от модния бизнес онлайн. И дори доскоро е бил върл противник на това.
Том Форд целенасочено се опитва да опази своите нови колекции, така че присъстващите на представянето им да се чувстват специални. Тайната на неговите последни хрумвания обаче може да бъде опазена, само ако снимките на дрехите бъдат достъпни чак след като колекцията бъде пусната по магазините.
Ала трудно може да се противодейства на папараците, които търпеливо чакат секундата, в която да направят точния кадър. Ето защо дизайнерът признава, че се е провалил в това отношение.
Кадър от рекламната кампания на Tom Ford за пролет 2014.
"Не бях против интернет. Бях против нещо да бъде показано шест месеца преди да е готово”, споделя той. Том Форд казва още, че публикуването на снимки много преди пускането на определен продукт на пазара е част от модерната култура. Която, какво в последствие е осъзнал, той не би могъл да промени.
На въпрос дали би се върнал в миналото, ако има такава възможност, той категорично отговаря: "Не, не и не! Много съм щастлив, където съм в момента. Имам много поводи да бъда щастлив”.
Станете част от Jenite.bg във Facebook!
0 | 0 |