Том Форд - най-големият враг на интернет

Дизайнерът споделя какво е отношението му към публикуването на информация онлайн

Том Форд - най-големият враг на интернет

Дизайнерът Том Форд е сред най-успелите в модния бизнес - две мнения по въпроса няма. Дори хора, които не се интересуват от мода, са чували за едноименния му бранд.

Пред уебсайта WWD той говори за отношението си към интернет. Оказва се, че е доста предубеден към публикуването на информация от модния бизнес онлайн. И дори доскоро е бил върл противник на това.

Том Форд целенасочено се опитва да опази своите нови колекции, така че присъстващите на представянето им да се чувстват специални. Тайната на неговите последни хрумвания обаче може да бъде опазена, само ако снимките на дрехите бъдат достъпни чак след като колекцията бъде пусната по магазините.

Ала трудно може да се противодейства на папараците, които търпеливо чакат секундата, в която да направят точния кадър. Ето защо дизайнерът признава, че се е провалил в това отношение.

Том Форд - най-големият враг на интернетКадър от рекламната кампания на Tom Ford за пролет 2014.

"Не бях против интернет. Бях против нещо да бъде показано шест месеца преди да е готово”, споделя той. Том Форд казва още, че публикуването на снимки много преди пускането на определен продукт на пазара е част от модерната култура. Която, какво в последствие е осъзнал, той не би могъл да промени.

На въпрос дали би се върнал в миналото, ако има такава възможност, той категорично отговаря: "Не, не и не! Много съм щастлив, където съм в момента. Имам много поводи да бъда щастлив”.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



21
Не е посочен 06.06.2014|06:14
В правото си е, всеки сам преценя нещата.
20
Не е посочен 05.06.2014|17:44
Определено има право.
19
Не е посочен 05.06.2014|17:00
Чак пък най-големия враг, просто има различно виждане за това как да се случват нещата.
18
Не е посочен 05.06.2014|11:22
Всеки си знае, има си причина човека.
17
Не е посочен 04.06.2014|18:01
Може би тона е главната причина.
16
Не е посочен 04.06.2014|16:39
Явно тази копи-пейст индустрия от Китай го притеснява и това са му били съображенията.
15
Не е посочен 04.06.2014|15:57
В крайна сметка май се е примирил с новите начини за реклама в този бизнес.
14
Не е посочен 04.06.2014|14:05
Прав е човека да не ги харесва.
13
Не е посочен 03.06.2014|18:41
Има право на такава позиция, след като са изтекли предварително снимки.
12
Не е посочен 03.06.2014|17:21
Всичко се пренася в интернет пространството, така че трябва да свиква с новите правила.
11
Не е посочен 03.06.2014|17:09
Е той е бил главно провокиран от това, че май някакви снимки са изтекли преди премиерата на колекцията му:) Ама наистина това стана вече навик
10
Не е посочен 03.06.2014|16:57
Все пак всеки си преценя сам за себе си.
9
Не е посочен 03.06.2014|16:56
Споделям неговото мнение. Вече стана прекалено всичко - изтичането на инфромация си стана направо мода.
8
Не е посочен 03.06.2014|16:33
За съжаление, вече този похват се използва от много марки, за да си правят реклама и дори изпълнители пускан лирикс клипове преди оригиналните да са готови, за да подгреят публиката...
7
Не е посочен 03.06.2014|16:31
може и да има за какво
6
Не е посочен 03.06.2014|16:07
Браво на него!
5
Не е посочен 03.06.2014|15:22
Много хубаво прави и със сигурност всички се чувстват специални.
4
Не е посочен 03.06.2014|13:38
Да,и е голям симпатяга.
3
Не е посочен 03.06.2014|13:37
Определено е интересна личност.
2
Не е посочен 03.06.2014|13:11
Добра позиция има
1
Не е посочен 03.06.2014|12:55
Това не го разбирам .
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay