14 начина да се чувствате по-слаби до утре

14 начина да се чувствате по-слаби до утре
pixabay

Отслабването отнема време и всеотдайност, но няколко бързи трикове могат да ви помогнат да се почувствате малко по-леки само за един ден. Прочетете тези съвети, за да се чувствате по-леки, по-малко подути и с по-плосък корем до края на деня:

1. Сутрин: Пийте топла вода с лимон

Чаша гореща вода с лимон сутрин събужда храносмилателната система и помага нещата да се задвижат. Можете да пиете зелен чай с лимон, ако не харесвате вкуса на топла лимонена вода.

2. Сутрин: Без млечни продукти

Много хора чувстват дискомфорт в корема след консумиране на млечни продукти. Ако и при вас е така, оставете настрана сметаната и киселото мляко от сутрешната закуска. Опитайте да не консумирате млечни продукти, за да разберете дали ще се чувствате по-добре. 

3. Сутрин: Детоксикация с йога

Йогата помага за отстраняване на токсините от тялото, подпомагайки храносмилането. 

4. Късна сутрин: Тропическа закуска

Както ананасът, така и папаята съдържат ензими - бромелаин и папаин, които помагат против подуване, като разграждат протеините и облекчават храносмилането. Можете да ядете купа с нарязани плодове за късна закуска. 

5. През целия ден: По-бавно

Прекалено бързото хранене може да доведе до задържане на въздух във вашата система, така че дъвчете бавно, за да сведете до минимум подуването, причинено от прекалено много въздух, попаднал във вашата система.

6. Цял ден: Не дъвчете дъвка

Ще ви издадем една тайна: спрете да дъвчете дъвка, за да не се подувате. И това не е само защото дъвката ви кара да поглъщате повече въздух; много дъвки съдържат захар, която също може да ви накара да се чувствате подути.

7. Цял ден: Пийте повече вода

Добрата стара вода помага да изчистите от вашата система токсините и допълнителната сол (която може да бъде отговорна за това подпухнало чувство), така че си напомняйте да пиете повече вода през целия ден. Носете бутилка с вода винаги с вас, за да не забравяте да пиете достатъчно вода.

8. Следобед: Яжте киноа

Киноата съдържа много хранителни вещества, включително фибри и калий, като и двете вещества ще ви помогнат да се чувствате по-малко подути. 

9. Цял ден: Контролирайте порциите

Причината, поради която се чувствате подути, може да бъде размера на порциите ви. Ако установите, че постоянно се чувствате преяли след хранене, започнете по-строго да контролирате порциите си. 

10. Следобед: Следобедна закуска, богата на фибри

Много жени не получават достатъчно фибри, а фибрите са ключът към чувството за ситост, енергичност и липсата на подуване. Трябва да се стремите да получавате 25 до 30 грама фибри на ден; можете да постигнете тази цел чрез закуска с богати на фибри храни като авокадо, малини, семена от чиа и круши. 

11. Вечер: Вечеряйте аспержи

Аспержите насърчават здравето на храносмилателната система, като стимулират растежа на добри бактерии в тялото ви. Яжте вечеря, която е богата на зеленчуци, и добавете слаб протеин като пилешко или риба. 

12. Вечер: Пропускайте десерта

Сладките храни могат да причинят подуване, както и храните с високо съдържание на изкуствени подсладители. Прескочете тежките захарни десерти с въглехидрати и хапвайте пресни плодове, които са с високо съдържание на фибри и вода.

13. Вечер: Пийте чайове против подуване

Подправки като канела и джинджифил помагат да се изчисти системата ви, така че пийте чаша чай против подуване- като този от лимонова трева и джинджифил - преди да си легнете. Ментовият чай също може да помогне за успокояване на стомаха ви.

14. Нощем: Лягайте си навреме

Сънят помага да регулирате метаболизма си, така че липсата на сън може да ви накара да се чувствате зле. Поддържайте тялото си в най-добро състояние, като се уверите, че получавате седем до девет часа сън през нощта.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Спорят две блондинки: -Това е той. -Не е той. -Той е. -Абе не е той. -Хайде да го питаме. -Добре. -Извинете, това вие ли сте? -Да, аз съм. Двете блондинки едновремено една на друга: -Видя ли, бе!?
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Не търси добрите качества в един мъж - всеки има такива! Търси лошите и се запитай, можеш ли да...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Вярвате ли в прераждането?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти
Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница