В рекламния бизнес манипулацията е средство номер едно за постигане на "качествено” презентиране. По тази причина често потребителите остават с погрешна, а понякога и коренно различна представа за даден продукт. Класически пример за подобна заблуда е начинът, по който храни с иначе не толкова здравословен състав са представяни за полезни.
Чрез своята работа графичният дизайнер Клиф Дикенс разобличава именно манипулативните методи, с които "големите” в търговския бранш си служат, рекламирайки своите продукти. И при това го прави със завидно чувство за хумор и немалка доза ирония.
Във версията на рекламата, която виждате по-горе например Клиф напомня, че всъщност играта Monopoly е "перфектният” начин да изгубите иначе близки приятели.
А ето и как изглеждат останалите му "кавър версии” на любими на консуматорското общество продукти:
Овкусен въздух
Продаваме ви частите поотделно, за да ви "гледаме сеира”
Помага ви да акате
Може би е Photoshop
Добре дошли, драги студенти!
Водата на богатите
Със сигурност не сте си ги купили
Понижаваме себеоценката на жените от 1977 насам
Ще ви поднесем безкофеиново кафе, ако сте груби
Ще продължим да добавяме все повече и повече ножчета
Плащайте за дрехи, с които да изглеждате като клошари
Проправете си път до "втора база”
За да миришете на дядо
Само опитайте да използвате друга търсачка
Защото имате само 4 долара в джоба си
НЕ прочетох правилата и общите положения
Когато няма друга кòла
Свързва хората по никаква причина
Белият е безполезен
Ако тази статия ви е харесала, харесайте и страницата на Jenite във Facebook!
26 | 0 |