Заклеймени. Различни. Хомосексуалисти

Хомосексуалността все още е табу. Признаваме ли го?

Заклеймени. Различни. Хомосексуалисти

В България хомосексуалните бракове са забранени.
На 10 май 2012 година президентът на САЩ Барак Обама подкрепи еднополовите бракове.
Едва 10 страни в света позволяват двама души от един пол да създадат законно семейство.
В около 80 държави хомосексуалността е престъпление, а сексуалният акт между партньори от един пол е наказуем с лишаване от свобода. В 9 от тях - със смърт.

Според тълковния речник, любовта е чувство на самоотвержена и силна привързаност към някого, основано на кръвно родство, приятелство, разбирателство. Често любовта води до създаването на семейство, а българското законодателство твърди, че бракът е обществен съюз или юридически договор между личности, създаващ отношения на родство. Също така, той е определен като институция, в която взаимоотношенията, най-често от емоционален и сексуален характер, се съчетават с юридически ангажименти и други обществени, стопански и религиозни връзки между участващите лица.

Терминологията е суха, но пък достатъчно точна. Може да бъде обединена от народната мъдрост "Като се обичат младите, да се вземат". Като говорим за крилати фрази, не можем да не споменем и най-клишираните такива. Знаем, че "за любовта граници няма", убедени сме, че е "най-силното лекарство", непоколебимо е мнението, че е "по-силна от всичко".

Дотук добре. Само че има едно скрито условие. Условие, което никой не казва на висок глас, но се подразбира. А който не го спази, попада в графата на различните.

Интимната обич е "нормална", ако е между мъж и жена. Порноманиаците приемат с отворени обятия и "обичта" между жена и жена. Всички обаче извръщат ужасено глави, когато се заговори за истински влюбени помежду си двама души. Двама мъже или две жени.

Заклеймени. Различни. ХомосексуалистиСпоред широко разпространената в обществото ни нагласа, да бъдеш "гей" не е сексуална ориентация, а обида. При това не само по нашите ширини, както често се случва. Хомосексуализмът се отрича почти навсякъде по света. Има страни, в които еднополовите бракове са позволени, има и такива, в които единствено законът се противопоставя на обичта с оглед на пола на двамата. Но на световната карта има и места, които не просто не толерират различната проява на любов. Те я осъждат, поругават, отричат. И тези места не са никак малко.

Едни от най-разпространените вицове са за хомосексуалисти. Мъжете, които проявяват прекомерна нежност и прекалена грижа за външността си, отново са спрягани за такива. Най-големият ужас на силния пол е да го обявят за слаб.

Хомосексуализмът не е болест. Не е самовнушение. Не е и психично заболяване. Той е просто сексуална ориентация, която хората не искат да приемат. Причините са много и варират. Основните виновници за хомофобията обаче са тесногръдието и повърхностното мислене.

Само че едва ли гей двойките ще причинят изчезването на нашата планета, както много от изпитващите ненавист към тях люде твърдят. Замисля ли се някой, колко хетеросексуални двойки имат деца, а след това ги изоставят? Колко брака съществуват по принуда, тънещи в семейно нещастие?

Защо влюбените хомосексуалисти да не бъдат щастливи? Заедно. Да осиновят онези деца, които други са изоставили. Да въдворят липсващия баланс. Без някой да размахва пръст пред тях и да ги обвинява. В каквото и да било.

Хомосексуалността не е от вчера. Всички са чували, че "гърците са измислили секса, а римляните са добавили жени към него". Някога, години преди Христа, в Древен Египет, Древна Елада, Древен Рим, Древен Китай и още няколко древни нации, хомосексуалността е била на почит. Всъщност първите хомосексуални бракове са извършени именно в Оризовата страна - по-конкретно в провинция Фудзиян.

По-късно, с появата на християнството, бавно, но сигурно, хомосексуализмът започва да се отрича. Позицията на Църквата е, че тази сексуална ориентация е "грях, който води до вечна погибел, ако не бъде изповядан и изкоренен". Тезата се основава на цитати от Библията, които получават интерпретации, заклеймяващи хомосексуалността.

Така е до днес. Едно глобално общество, с изключение на няколко щата в Америка и 10 държави, разпръснати на световната карта, отрича "различните". Тези, които се отличават от нас не с факта, че не са способни на любов, а точно обратното: че я дават, но не на когото трябва. Според законите и каноните.

И тази година в България ще има гей парад. Той ще се проведе на 30 юни в столицата и хомосексуалистите у нас ще имат възможността да заявят своята позиция и да опитат да я защитят. И тази година те ще опитат да направят своята революция, която сигурно няма да е безкръвна. Откакто събитието се провежда в родината ни, едно и също се случва винаги: вечер, тъмни улички, причакани и пребити гейове. Причина: защото са различни.

Днес е Световният ден за борба срещу хомофобията и трансфобията. 17 май - датата, на която през 1990 година хомосексуалността е премахната като психиатрична болест от списъка на Международната класификация на болестите. Явно все още сме в "преход" и 22 години приемаме различната сексуална ориентация. Колко още ни остава - никой не знае.

Обществото ни трябва да "порасне". У нас и по света. Да си припомни онази велика мисъл, че "по вкус и цвет, товарищь нет". Не беше ли свободата най-ценното благо? Защо тогава с лека ръка я отнемаме от хората?

19 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



74
Не е посочен 29.01.2013|14:44
Хомосексуалисти = психично болни
73
Не е посочен 29.01.2013|14:42
Ти обаче здравата си оспамил хоризонта
72
Не е посочен 20.05.2012|10:18
с извинение, моля модератор да изтрие празните ми и повтарящи се мнения.
71
Не е посочен 20.05.2012|10:12
И накрая едно свободно разсъждение: Безумно е се заклеймяват хора, и да се третират неравно само заради една от характеристиките им като личност - цвят на кожата, етнос, сексуална ориентация. Всеки човек е уникална личност и малката подробност с кого си ляга под завивките не бива да е предмет на обществено обсъждане (и осъждане), още по-малко да е база за преценка що за човек е той и доколко е (без)полезен за обществото.
70
Не е посочен 20.05.2012|10:11
И накрая едно свободно разсъждение: Безумно е се заклеймяват хора, и да се третират неравно само заради една от характеристиките им като личност - цвят на кожата, етнос, сексуална ориентация. Всеки човек е уникална личност и малката подробност с кого си ляга под завивките не бива да е предмет на обществено обсъждане (и осъждане), още по-малко да е база за преценка що за човек е той и доколко е (без)полезен за обществото.
69
Не е посочен 20.05.2012|10:10
(...)Ако сме осведомени, ще сме наясно дори за това, че редовно изважданите цитати от библията (против мъжеложството, убиването с камъни и пр.) са от Ветхия завет и обикновено се цитират не в пълнота. Да не говорим, че са съобразени с обществените отношения от преди повече от 2 хилядолетия. В крайна сметка държавата е призвана да се грижи за своите граждани и тя е, която да приеме и наложи спазването на определени обществени норми, в случая равнопоставеността на хомосексуалните.
68
Не е посочен 20.05.2012|10:09
(...) Тъкмо заради това им се полагат и същите права. Обратното се нарича "неравно третиране", макар да е обусловено от обществени клишета и религиозни догми. Относно последното не бива да се забравя все пак, че България е светска (секуларна) държава, църквата е отделена от държавата и не може да се меси в държавните дела. Хеле пък да "забранява" гей парад, да "анатемосва и заклеймява" хомосексуалните българи, да вменява грях и неморално поведение. (...)
67
Не е посочен 20.05.2012|10:08
8. "това не е за нашето консервативно общество" - това просто е опит за елегантно измъкване от решаването на проблемите на хомосексуалните българи. Наскоро самият премиер се възползва от тази мантра, в опит да избегне да обяви личното си мнение. А нещата са толкова прости - хомосексуалните българи са толкова граждани и данъкоплатци, колкото и останалите.
66
Не е посочен 20.05.2012|10:07
7. "Всеки има право да бъде това, което иска." - малка поправка - Всеки има правото да бъде какъвто Е! Просто сексуалната ориентация не е въпрос на избор или лайфстайл.
65
Не е посочен 20.05.2012|10:07
6. "аз пък имам, много против [еднополовите бракове-б.м.]" - от каква позиция някой може да се изказва против легализацията на връзки, които така или иначе съществуват. и защо иска да запази тези права само за себе си и себеподобните си? и тук ли говорим за "равноправие" на гражданите, при все, че и едните и другите изпълняват гражданските си задължения и плащат редовно данъците си към съответната държава?
64
Не е посочен 20.05.2012|10:06
5. "да се гордеят [хомосексуалните], ама на скрити места, а не по кафетата" - погледни 4-а точка! и дай работещ аргумент защо хомосексуалните да се крият, а хетеросексуалните - не. това равно третиране ли е?
63
Не е посочен 20.05.2012|10:05
4. "никой няма право да налага стереотипа си на живот на другите." (ерго - хомосексуалните - б.м.)- дали приемаме, че "налагане на стереотипа на живот" е момче да целуне момиче на улицата, мъж да се похвали в компания "к'ва яка п..ка е треснал предната вечер", жена да сподели с приятелките си за близкия мъж "този е голям сладур!", съпруг да представи съпругата си на фирменото парти... това "налагане" ли е? "демонстрация" ли е на сексуална ориентация? и ако всичко това е приемливо защо да не е така и за хомосексуалните?
62
Не е посочен 20.05.2012|10:04
Подобни подигравки идват единствено от неграмотни възрастни, предаващи собствените си предразсъдъци и клишета на децата. самите те са непредубедени, до момента в който някой голям не им предаде собствената си дискриминационна гледна точка. крокодилски сълзи са тези на хомофоба, окайващ децата на гей семействата, и в същото време опитващ се да ги нарани.
61
Не е посочен 20.05.2012|10:03
- проява на рамково мислене и невъзможност да се излезе от хетеросексисткия модел. тъпо е на едно дете с две майки да задаваш въпрос "коя е таткото от двете" или "кой е майката" на дете с двама татковци. същото е, както да задаваш въпроса "къде е татко ти?" на дете на самотна майка.
60
Не е посочен 20.05.2012|10:03
3. "Защо влюбените хомосексуалисти да не бъдат щастливи? Заедно. Да осиновят онези деца, които други са изоставили."-Защо ли, защото утре това дете ще попита-а кой е мама и кой е тате?, защото това дете ще отиде утре на училище и там ще бъде обект на подигравки, че е отглеждано в гейско семейство и поради ред други причини" - следва отговор
59
Не е посочен 20.05.2012|10:01
3. "Защо влюбените хомосексуалисти да не бъдат щастливи? Заедно. Да осиновят онези деца, които други са изоставили."-Защо ли, защото утре това дете ще попита-а кой е мама и кой е тате?, защото това дете ще отиде утре на училище и там ще бъде обект на подигравки, че е отглеждано в гейско семейство и поради ред други причини" - проява на рамково мислене и невъзможност да се излезе от хетеросексисткия модел. тъпо е на едно дете с две майки да задаваш въпрос "коя е таткото от двете" или "кой е майката" на дете с двама татковци. същото е, както да задаваш въпроса "къде е татко ти?" на дете на самотна майка.
58
Не е посочен 20.05.2012|10:00
3. "Защо влюбените хомосексуалисти да не бъдат щастливи? Заедно. Да осиновят онези деца, които други са изоставили."-Защо ли, защото утре това дете ще попита-а кой е мама и кой е тате?, защото това дете ще отиде утре на училище и там ще бъде обект на подигравки, че е отглеждано в гейско семейство и поради ред други причини" - проява на рамково мислене и невъзможност да се излезе от хетеросексисткия модел. тъпо е на едно дете с две майки да задаваш въпрос "коя е таткото от двете" или "кой е майката" на дете с двама татковци. същото е, както да задаваш въпроса "къде е татко ти?" на дете на самотна майка. подобни подигравки идват единствено от неграмотни възрастни, предаващи собствените си предразсъдъци и клишета на децата. самите те са непредубедени, до момента в който някой голям не им предаде собствената си дискриминационна гледна точка. крокодилски сълзи са тези на хомофоба, окайващ децата на гей семействата, и в същото време опитващ се да ги нарани.
57
Не е посочен 20.05.2012|09:59
2. "живеем в едно деградирало общество, което с всеки изминал ден пропада все повече и повече, докато накрая не се самоунищожи и тогава и хомо и моно и поли всички ще са доволни. " - абсурдна е идеята,че хомосексуалните хора живеят с мисията да деградират и унищожат обществото. подобна демонизация може да се зароди само от липса на достатъчно знание по темата.
56
Не е посочен 20.05.2012|09:59
а сега - за коментарите под статията, или поне за някои от тях: 1. "гейовете са ръководени единствено от сексуални си нагон и така наречените от теб нормални хора са всъщност аморални" - клише, непочиващо на никакви общоприети статистики и изследвания.
55
Не е посочен 20.05.2012|09:58
а сега - за коментарите под статията, или поне за някои от тях: 1. "гейовете са ръководени единствено от сексуални си нагон и така наречените от теб нормални хора са всъщност аморални" - клише, непочиващо на никакви общоприети статистики и изследвания. 2. "живеем в едно деградирало общество, което с всеки изминал ден пропада все повече и повече, докато накрая не се самоунищожи и тогава и хомо и моно и поли всички ще са доволни. " - абсурдна е идеята,че хомосексуалните хора живеят с мисията да деградират и унищожат обществото. подобна демонизация може да се зароди само от липса на достатъчно знание по темата.
54
Не е посочен 20.05.2012|09:57
има някакъв бъг, който не визуализира постваното мнение. ако проблемът е броя знаци в написаното нека тази забрана да се интегрира в сайта. лошо е също, че потребителят не може да редактира или трие мнението си - в случая - несъдържащо текст.
53
Не е посочен 20.05.2012|09:54
а сега - за коментарите под статията, или поне за някои от тях: 1. "гейовете са ръководени единствено от сексуални си нагон и така наречените от теб нормални хора са всъщност аморални" - клише, непочиващо на никакви общоприети статистики и изследвания. 2. "живеем в едно деградирало общество, което с всеки изминал ден пропада все повече и повече, докато накрая не се самоунищожи и тогава и хомо и моно и поли всички ще са доволни. " - абсурдна е идеята,че хомосексуалните хора живеят с мисията да деградират и унищожат обществото. подобна демонизация може да се зароди само от липса на достатъчно знание по темата. 3. "Защо влюбените хомосексуалисти да не бъдат щастливи? Заедно. Да осиновят онези деца, които други са изоставили."-Защо ли, защото утре това дете ще попита-а кой е мама и кой е тате?, защото това дете ще отиде утре на училище и там ще бъде обект на подигравки, че е отглеждано в гейско семейство и поради ред други причини" - проява на рамково мислене и невъзможност да се излезе от хетеросексисткия модел. тъпо е на едно дете с две майки да задаваш въпрос "коя е таткото от двете" или "кой е майката" на дете с двама татковци. същото е, както да задаваш въпроса "къде е татко ти?" на дете на самотна майка. подобни подигравки идват единствено от неграмотни възрастни, предаващи собствените си предразсъдъци и клишета на децата. самите те са непредубедени, до момента в който някой голям не им предаде собствената си дискриминационна гледна точка. крокодилски сълзи са тези на хомофоба, окайващ децата на гей семействата, и в същото време опитващ се да ги нарани.
52
Не е посочен 20.05.2012|09:52
а сега - за коментарите под статията, или поне за някои от тях: 1. "гейовете са ръководени единствено от сексуални си нагон и така наречените от теб нормални хора са всъщност аморални" - клише, непочиващо на никакви общоприети статистики и изследвания. 2. "живеем в едно деградирало общество, което с всеки изминал ден пропада все повече и повече, докато накрая не се самоунищожи и тогава и хомо и моно и поли всички ще са доволни. " - абсурдна е идеята,че хомосексуалните хора живеят с мисията да деградират и унищожат обществото. подобна демонизация може да се зароди само от липса на достатъчно знание по темата. 3. "Защо влюбените хомосексуалисти да не бъдат щастливи? Заедно. Да осиновят онези деца, които други са изоставили."-Защо ли, защото утре това дете ще попита-а кой е мама и кой е тате?, защото това дете ще отиде утре на училище и там ще бъде обект на подигравки, че е отглеждано в гейско семейство и поради ред други причини" - проява на рамково мислене и невъзможност да се излезе от хетеросексисткия модел. тъпо е на едно дете с две майки да задаваш въпрос "коя е таткото от двете" или "кой е майката" на дете с двама татковци. същото е, както да задаваш въпроса "къде е татко ти?" на дете на самотна майка. подобни подигравки идват единствено от неграмотни възрастни, предаващи собствените си предразсъдъци и клишета на децата. самите те са непредубедени, до момента в който някой голям не им предаде собствената си дискриминационна гледна точка. крокодилски сълзи са тези на хомофоба, окайващ децата на гей семействата, и в същото време опитващ се да ги нарани. 4. "никой няма право да налага стереотипа си на живот на другите." (ерго - хомосексуалните - б.м.) - дали приемаме, че "налагане на стереотипа на живот" е момче да целуне момиче на улицата, мъж да се похвали в компания "к'ва яка п..ка е треснал предната вечер", жена да сподели с приятелките си за близкия мъж "този е голям сладур!", съпруг да представи съпругата си на фирменото парти... това "налагане" ли е? "демонстрация" ли е на сексуална ориентация? и ако всичко това е приемливо защо да не е така и за хомосексуалните? 5. "да се гордеят [хомосексуалните], ама на скрити места, а не по кафетата" - погледни 4-а точка! и дай работещ аргумент защо хомосексуалните да се крият, а хетеросексуалните - не. това равно третиране ли е?
51
Не е посочен 20.05.2012|08:54
благодаря за статията, и за това как е написана най-вече! :)
50
Не е посочен 18.05.2012|11:32
това не е за нашето консервативно общество
49
Не е посочен 18.05.2012|09:38
обществото ни наистина трябва да порасне...
48
Не е посочен 18.05.2012|09:28
защо хубавите мъже често се оказват гейове?:)
47
Не е посочен 18.05.2012|09:25
Поздравления за статията!
46
Не е посочен 18.05.2012|09:17
за жалост сексуалната ориентация е все още много или малко тема табу,което е много тъжно и жалко,трябва да възприемаме хората такива,каквито са!
45
Не е посочен 17.05.2012|20:39
за закостенялото ни общество
44
Не е посочен 17.05.2012|20:38
а така, широкоскроена да си:)
43
Не е посочен 17.05.2012|20:38
42
Не е посочен 17.05.2012|20:38
41
Не е посочен 17.05.2012|19:16
Много готина снимка
40
Не е посочен 17.05.2012|18:59
явно много се обичат
39
Не е посочен 17.05.2012|18:59
нищо против нямам гейовете
38
Не е посочен 17.05.2012|18:39
Тези двамката , какви са сладурковци
37
Не е посочен 17.05.2012|17:33
36
Не е посочен 17.05.2012|17:32
"Some people are gay. Geto over it!"
35
Не е посочен 17.05.2012|17:31
Разбира се, само Господ може да бъде съдник
34
Не е посочен 17.05.2012|16:28
Роберта, наиситна е срамно да изтъкваш факта, че се гордеете, че полунегърчето и майка му са отритнати....просто нямам думи. Защо?? Има ли някаква обективна причина? Заради цвета на кожата ли?? Толкова е срамно, не знам как не ви срам да ги игнорирате. Всеки има право да живее, както иска, живота си е негов, така, че както ти сама каза, не трябва никой да налага своето виждане и стереотипи. В случая влизаш и ти и аз, и всички.
33
Не е посочен 17.05.2012|16:26
доакто има компексари и затворени хора, да
32
Не е посочен 17.05.2012|16:22
Всеки има право да бъде това, което иска. Не може да сме съдници
31
Не е посочен 17.05.2012|16:15
сладки гейове!
30
Не е посочен 17.05.2012|15:46
29
Не е посочен 17.05.2012|15:46
всеки си избира сам
28
Не е посочен 17.05.2012|15:45
кои са твоите хора!
27
Не е посочен 17.05.2012|15:45
Сладури!
26
Не е посочен 17.05.2012|15:36
не са моите хора
25
Не е посочен 17.05.2012|15:27
аз пък имам, много против
24
Не е посочен 17.05.2012|15:26
не ми допадат
23
Не е посочен 17.05.2012|15:19
Сексуалността е като изборът на религия. Раждаш се с нея, осъзнаваш я в един момент, живееш с нея цял живот! Никой и нищо не са в състояние да я променят, защото я носиш в съзнанието си. Аз не съм религиозна, не съм и хомосексуална. Но имам татуси (няколко) и пиърсинги... те са част от мен. Но да ги сравниш с наркотици, да ме наречеш деградирала, защото съм избрала да изглеждам по този начин. И разликата е огромна! В единия случай, аз избирам как да изглеждам, в другия (с наркотиците) някой избира да се самоубие, в третия (сексуалността) никой нищо не избира... така се раждаш! Приемам, че си руса (по рождение)... и от този момент решавам да налагам сериотип за русите хора. Всички групово ще ги мразим, ще ги дискриминираме и по възможност ще ги бием на улицата. Какво е усещането?
22
Не е посочен 17.05.2012|15:11
На мен пък много ми хареса
21
Не е посочен 17.05.2012|15:10
Лично нямам против да се разрешат еднополовите бракове
20
Не е посочен 17.05.2012|15:09
19
Не е посочен 17.05.2012|15:09
да се гордеят, ама на скрити места, а не по кафетата
18
Не е посочен 17.05.2012|15:09
отвратителна снимка
17
Не е посочен 17.05.2012|15:03
Има едно полунегърче в твоя град?! Айде няма да питам от кое село си. И се гордееш с това, че не приемате различните (горко му на това дете и на майка му, дано си намерят по-добро място за живеене, където хората не стериотипизират). Да, мога да практикувам и хомосексуалността и още каквото друго си поискам, защото не ограничавам нито себе си, нито околните. Щом не вредя, не обиждам и не преча на никого, значи мога да правя ВСИЧКО!
16
Не е посочен 17.05.2012|14:59
Любовта е за всички :)
15
Не е посочен 17.05.2012|14:59
Гордеят се,че се обичат момчетата :)
14
Не е посочен 17.05.2012|14:56
Браво бе, сравняваш хората с наркотици, много интелигентно. Обществото е деградирало, защото не приема различните и защото се събират разни лумпени да пребиват тъмнокожите, дебелите, хомосексуалните, хората с различна религия, хората от различен спортен отбор... и т.н. За наркотиците какво да ти кажа - едва ли има човек, който да ги одобрява. Те са въпрос на личен избор, докато сексуалната ориентация не е, както не е въпрос на личен избор какви ще са родителите ти. Докато има толкова тесногръди хора, които виждат цвета само в черно и бяло и слагат етикет на всичко, без преди това да са го опознали и да са се образовали поне малко, ще водим такива спорове. За мен няма проблем.
13
Не е посочен 17.05.2012|14:51
още време ще си бъде тема табу
12
Не е посочен 17.05.2012|14:51
обществото винаги ще има предразсъдъци
11
Не е посочен 17.05.2012|14:50
ох на баба хубавците
10
Не е посочен 17.05.2012|14:35
Да, а това е много тъжно и не трябва да е така.
9
Не е посочен 17.05.2012|14:34
Всеки си има право на собствено мнение и никой няма право да налага стереотипа си на живот на другите.Има едно полунегърче в моя град, майка му е българка и тя и детето са отритнати от обществото и никой не ги приема.Като ти харесва хомосексуалността приемай си я ако искаш дори си я практикувай, но НЕ НАЛАГАЙ некомпетентното си мнение на без друго извратения народ!!!
8
Не е посочен 17.05.2012|14:29
Ами замисли се тогава какви са хората от обкръжението ти?!Те най вероятно и наркотиците приемат за нещо нормално и татусите какви ли не и пиърсингите къде ли не....живеем в едно деградирало общество, което с всеки изминал ден пропада все повече и повече, докато накрая не се самоунищожи и тогава и хомо и моно и поли всички ще са доволни.
7
Не е посочен 17.05.2012|14:27
Аман от хомофоби! А ако детето е родено от смесен брак? Като попита защо тати е черен? Значи приемаме различните по цвят, но различните по ориентация не може. Тези хора да не са по-различни от мен и теб? Не са! Нямат вина за сексуалната си ориентация. Важното е, че са намерили някой да ги обича. А детето ще страда от подигравки, защото още има ограничени хора като теб, които живеят в техния си комплексарски и хомофобски извратен и ограничен свят! Какво ще направиш с твоя син, ако ти каже, че е гей? Тва ясно - ще го пребиеш и ще приключиш с въпроса като не му проговориш повече. Ами допусни, че имаш момиче и то ти каже, че си пада по момичета? И на момиченцето си ли ще посегнеш????
6
Не е посочен 17.05.2012|14:26
А знаеш ли защо? Защото дъртите пенсии както ги наричаш са мъдри хора, гледат простичко на живота , но практично и не се главозамайват от тази издигната в култ любов, а се грижат за семейството и децата си, защото се чувстват длъжни да го правят, докато гейовете са ръководени единствено от сексуални си нагон и така наречените от теб нормални хора са всъщност аморални.
5
Не е посочен 17.05.2012|14:22
"Защо влюбените хомосексуалисти да не бъдат щастливи? Заедно. Да осиновят онези деца, които други са изоставили."-Защо ли, защото утре това дете ще попита-а кой е мама и кой е тате?, защото това дете ще отиде утре на училище и там ще бъде обект на подигравки, че е отглеждано в гейско семейство и поради ред други причини.....
4
Не е посочен 17.05.2012|14:17
Мисля, че все повече хора я приемат за нещо нормално, или поне хората около мен. За гейовете съм чувала лошо само от разни недорасли пикльовци и дърти пенсии. Нормалните хора ги приемат нормално и като равни, както си е в действителност.
3
Не е посочен 17.05.2012|14:17
Затова и много хора , които са хомо се крият и не си признават.
2
Не е посочен 17.05.2012|14:09
Да, и затова е тема табу...
1
Не е посочен 17.05.2012|14:03
Много хора не могат да го възприемат.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay