Още малко остава и Кейт Мос ще се присъедини към клуба на красавиците над 40 години. Дотогава остава по-малко от месец, но пък едно е сигурно: че новият етап от живота на модела по никакъв начин няма да се отрази на кариерата ѝ.
Макар че отдавна не е на традиционната "моделска възраст", блондинката остава предпочитано рекламно лице за много марки. До скоро се подвизаваше в испанския бранд Mango, но синеокото "ангелче" Миранда Кер я замени за новия сезон.
Британката обаче не стои мирна и вече засне фотосесия за пролетно-лятната колекция на обувния бранд Stuart Weitzman. Пред това рекламно лице на марката беше прелестната рускиня Наталия Водянова, но Кейт Мос наследи мястото ѝ пред камерите.
Фотосесията за новия сезон напомня кадрите, които видяхме преди почти година с руския модел. Британката отново е полугола, а снимките са черно-бели. Не е изненада, че фотографът е същият: Марио Тестино.
Какво са сътворили заедно, вижте в нашата галерия. А сега следва задкулисно видео от "мейкинга” на кампанията.
1 | 0 |