9 начина да се отпуснете в офиса, когато сте стресирани

Антистрес техники

9 начина да се отпуснете в офиса, когато сте стресирани
pixabay

Голяма част от стреса, с който се сблъскваме обикновено произтича от мястото, на което прекарваме най-много време: работата. Независимо от това в коя област работим и какво точно работим, стресът е почти неизбежен. Независимо дали има огромен отчет, който трябва да направите или сценарий, който трябва да представите пред много хора, има начини да облекчите безпокойството си. Ето 9 ценни съвета за това как да се отпуснете:

1. Слушайте успокояваща музика

Винаги, когато съм претоварена, слагам слушалките си и започва медитацията. Може да звучи глупаво, но внушителните нотки на флейта или меките тонове на пианото мигновено забавят сърдечния ритъм. Релаксиращият плейлист може да направи чудо.

2. Яжте храни, които намаляват стреса

Някои храни са чудесни за справяне със стреса, включително авокадо, овесени ядки, бадеми, боровинки и портокали. Хапвайте някоя от тези храни няколко пъти през деня, особено когато имате нужда от почивка.

3. Разхождайте се

Ако усетите, че вече не издържате, отидете да се поразходите за 10-15 минути, шефът ви със сигурност ще разбере. Ако нямате възможността да напуснете сградата, поне станете от бюрото си. По време на разходката не мислете за задачите си и за това колко много работа имате.

4. Вземете почивка в YouTube

Вместо да губите време във Фейсбук и Instagram, за да отклоните вниманието си от работата, гледайте някое забавно клипче в YouTube. Ще се почувствате много по-добре, отколкото да гледате снимките на хората в социалните мрежи.

5. Визуализирайте

Когато вече ви идва да заплачете, затворете очите си за 30 секунди и си представяйте, че сте на спокойно място, което може да бъде например брега на морето, някоя зелена гора или просто място, на което се чувствате добре и спокойни. Фокусирайте се върху гледките и звуците на това място и работете върху дишането си.

6. Пийте горещ чай

Доказано е, че зеленият чай намалява стреса и топла напитка в ръцете ви ще ви успокои. Освен това има много по-малко кофеин, отколкото кафе, така че няма да имате никакви нежелани странични ефекти.

7. Вземете си антистрес топка

Всеки трябва да има поне една антистрес топка на бюрото си в офиса. По-добре е да се освобождавате от стреса по този начин, вместо да нервничите или да ви трепери крака или друга част от тялото. За щастие, те са евтини и достъпни.

8. Обадете се на приятел

Ако имате тежък ден на работа, излезте за малко навън и проведете телефонен разговор в приятел или роднина. Понякога трябва просто да чуете някой близък човек, за да разберете, че всичко ще бъде наред.

9. Направете си масаж

Вземете си едно ментово масло, нанесете малко на върха на пръстите си и разтрийте слепоочията си. Правете това при всяко напрежение и болка в главата.


Станете част от Jenite.bg във Facebook!

1 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Баща и син се разхождат заедно по улицата. В един момент минават покрай една аптека и детето пита татко си: - Тате, какъв е онзи знак там горе? Бащата погледнал и казал: - Никакъв сине, майка ти яде...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Какво ти е нужно на този свят, задъхана душо, за да дойдеш на себе си и да бъдеш щастлива. Едно...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Колко време имахте връзка с партньора си, преди да сключите брак?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти
Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница