Перфектно тяло само с две неща: обиколката на китката и тази диета

Вижте как

Уилям Хърбърт Шелдън създаде най-популярната класификация на типовете тяло. Той включва ектоморфи, ендоморфи и мезоморфи. Всеки от тези типове тяло изисква специален тренировъчен комплекс и диета. Един човек може да комбинира различни видове, все пак един от тях има превес.

Ето какво трябва да ядат и как да тренират хората с различни видове тяло, за да постигат възможно най-добри резултати:

1. Как да определите своя тип тяло

Измерете обиколката на китката си. Ако обиколката ви е 15-17 сантиметра, вие сте ектоморф. Ако е 17-19 см, вие сте мезоморф, повече от 20 см означават ендоморф. Можете също да премерите глезена си. Обикновено, той е с около 2 см повече от китката.

Ектоморфи

Необходими действия: Увеличаване на мускулната маса и оформяне на красиви извивки.

План за тренировки: Трениране на различна мускулна група на всеки 2 дни. Трябва да работите с 1-2 мускулни групи на всяка тренировка. Не забравяйте да загрявате.

Диета: Трябва да консумирате 8 гр въглехидрати, 4 гр протеини и 0.02 гр мазнини. Вашето меню трябва да включва ориз, овесени ядки, тестени изделия, боб, зеленчуци, месо, риба, без мазнини и млечни продукти. Изключете сладкишите.

Мезоморфи

Необходими действия: Изгаряне на излишните мазнини, увеличаване на издръжливостта и поддържане на форма.

План за тренировки: Трябва да променяте типовете тренировки, тежестите, броя на повторенията и посещенията в салона.

Диета: 6 гр въглехидрати, 4 гр протеини, 0.02 гр мазнини за всеки килограм тегло. Трябва да консумирате месо, риба, боб, протеинови смеси. Изключете сладкишите и храните, които съдържат нишесте.

Ендоморфи

Необходими действия: Ускоряване на метаболизма, сваляне на наднорменото тегло и оформяне на тялото.

План за тренировки: Аеробика и тренировки със средни тежести. Тренировките трябва да бъдат дълги, за да забързат метаболизма.

Диета: 2,5 гр въглехидрати, 3,5 гр протеини и 1,3 гр мазнини за всеки килограм тегло. Трябва да ядете малки порции по 4-5 пъти на ден, да смятате колко калории консумирате и да ограничите мазнините до минимум. Плодове и въглехидрати трябва да се консумират само сутрин.

Важно е да бъдете твърдо решени да постигнете перфектното тяло.


Станете част от Jenite.bg във Facebook!

4 2
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Първи януари. След якия празник на Нова година, жената казва на мъжа си: -Помогни ми малко, да почистим и подредим. Много е разхвърляно и мръсно навсякъде. -О, не мога! – захленчил мъжът....
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Раждането не е истинско начало. Нашият живот в началото не е истински наш, той е само продължение...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Колко време имахте връзка с партньора си, преди да сключите брак?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти
Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница