3 неща, върху които трябва да се фокусирате, за да станете по-добри в тренировките

Ето какво трябва да направите

3 неща, върху които трябва да се фокусирате, за да станете по-добри в тренировките
POPSUGAR Photography / Benjamin Stone

Всички сме били там: недостиг на въздух, болка, изтощение, желанието да захвърлим всичко и никога да не се върнем в залата. Често причината за това е, че не виждаме резултат от тренировките или поне не такъв, какъвто искаме да видим. Сега ще ви споделим върху какво трябва да се фокусирате, за да имате напредък.

"Принципът на претоварването" често е игнориран. С прости думи, това означава, че трябва всеки път да тренираме по-усилено, за да виждаме напредък. Тялото се адаптира към натоварването, така че трябва всеки път да става все по-трудно.

Ето къде трябва да фокусирате усилията си:

1. Време и честота

Не е нужно да се отказвате от любимите си неща или от свободното си време. Просто тренирайте повече. Това може да се получи по много начини. Като начало, добавете една тренировка повече към седмичния си график. Ако това не е възможно, просто увеличете продължителността на сегашните си тренировки. Вместо 45 минути тренировка, направете я 60. Предизвиквайте себе си постоянно, дори с 10 минути повече на ден.

2. Бързина

Когато става дума за кардио тренировки, можете да предизвиквате себе си като увеличавате темпото. Бавно увеличавайте степените на уредите. Също така можете да увеличите броя на кардио тренировките, за сметка на силовите тренировки. Този тип интензитет ще ви помогне да загубите излишното тегло. Колкото по-интензивна е тренировката, толкова повече време за възстановяване е нужно. По-този начин метаболизмът ви ще се забърза и ще изгаря много повече калории.

3. Натоварване

Мислите за натоварването, като го изравните с тежестите. По същество "натоварвате" тялото с по-голяма тежест и го предизвиквате да работи по-усилено. Следващият път, когато сте в залата, изберете по-големи тежести от тези, с които сте свикнали. Ще се изненадате, че всъщност можете да се справите с повече, отколкото сте предполагали. Ако големите тежести ви изглеждат обезкуражаващо, започнете с по-малки серии, с по-малко повторения.

Правилният начин да съчетаете честотата, скоростта и натоварването

Най-важното е да намерите тренировката, която е най-подходяща за вас. По-интензивните тренировки могат да бъдат полезни. Всичко зависи от конкретния човек. Също така е много важно да правите всичко постепенно, за да не стресирате организма си.

Най-добрият вариант е да се фокусирате върху само една от тези области в даден момент.


Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Млад мъж води гаджето си в къщи да я представи на майка си: - Мамо, запознай се с тази прекрасна жена. Готви вкусно, прави разкошни десерти, поддържа чистота навсякъде! - Много добре сине, нека идва...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
В мълчанието истински говори човек - че говори със себе си най-вече за ония неща, що му лежат на...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Колко време имахте връзка с партньора си, преди да сключите брак?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти
Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница