5 безполезни упражнения, които няма да ви помогнат да отслабнете

Няма смисъл да ги правите

5 безполезни упражнения, които няма да ви помогнат да отслабнете
pixabay

Повечето хора са склонни да мислят, че всякакъв вид физическа активност води до загуба на тегло. Оказва се, че това предположение е погрешно. Ако целта ви е да станете по-слаби и да изгубите излишните килограми, трябва да спрете да правите упражненията, които водят до нарастване на мускулите и ви правят визуално по-едри.

Ето кои упражнения са неефективни и с какво трябва да бъдат заменени. Не пропускайте бонус съвета в края на статията, за да научите трите тайни на ефективната загуба на тегло!

5. Странични наклони с тежести

За да се постигнат красив, плосък корем, много момичета правят странични наклони с гири или други видове тежести. Това упражнение развива страничната част на корема, като визуално увеличава стомаха и прави талията по-малко забележима.

Какво трябва да направите вместо това: Правете наклони без тежести или използвайте гири, които не са по-тежки от 3-4 кг. Не правете това упражнение повече от веднъж седмично.

4. Клекове

Клековете са едно от най-ефективните упражнения за укрепване на бедрата. Въпреки това, ако имате наднормено тегло и мускулите ви са покрити с мастни натрупвания, клековете ще направят тези части на тялото да изглеждат още по-големи. Освен това, това упражнение не само ще напомпа бедрата, а и мускулите на краката.

Какво трябва да направите вместо това: Не прекалявайте с клековете. Клякайте без тежести. Правете 20-30 повторения за 4-5 серии, като почивките между тях трябва да са не повече от 30-40 секунди.

3. Събиране и отблъскване на бедрата в седнало положение

Когато става въпрос за борба с телесните мазнини, външната и вътрешната част на бедрата могат да бъдат най-проблематичните области. С надеждата да станат по-слаби, жените активно се занимават с упражнения за тази зона в залата. Но такава тренировка за сила не води до загуба на тегло.

Какво трябва да направите вместо това: За начало спрете да правите упражнението за събиране / отблъскване, подпомагано от тежестта на машината, и го заменете с напъди, без тежести. 

2. Упражнения с тежести за гръб 

Упражненията за укрепване на гърба са от решаващо значение за всеки, който прави тренировки за сила. Но ако ги извършвате често и с тежки тежести, може да предизвикате прекалено широк гръб, като по този начин ще унищожите женските пропорции на фигурата си.

Какво трябва да направите вместо това: Правете упражненията не повече от веднъж седмично, като използвате малко тегло. Загряването ви преди всяка тренировка трябва да включва хиперсексуции: това ще спомогне за укрепване на задните мускули без увеличаване на мускулната маса.

1. Лицеви опори

Това упражнение е удобно, защото не изисква допълнително оборудване и може лесно да се направи у дома. Не трябва обаче да прекалявате - лицевите опори укрепват гръдните мускули, трицепсът и трапецът. Ако имате наднормено тегло, упражняването на тези мускули ще направи вашите ръце и рамене да изглеждат дори по-големи.

Какво трябва да направите вместо това: Заменете лицевите опори с планк. Това ще помогне за укрепване на основните мускулни групи и стягане на стомаха.

Бонус:

Не забравяйте трите основни правила, които трябва да се следват, ако целта ви е да отслабнете:

Комбинирайте упражнения за кардио и сила.

Променете тренировъчните програми и се опитайте да правите различни варианти на упражнения за една и съща мускулна група.

За да изгубите допълнителни килограми, изпълнявайте упражненията с по-малки тежести, но правете повече повторения с по-кратки почивки между тях.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Чета в бележника на едната ми дъщеря, следната забележка: - Постоянно ме прекъсва по време на час и винаги философства! Веднага хванах химикалката и написах: - Това не е нищо, ако можехте да чуете...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Какво ти е нужно на този свят, задъхана душо, за да дойдеш на себе си и да бъдеш щастлива. Едно...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Какво представлява за вас идеалното лято?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти
Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница