Табата: тренировка за начинаещи

Табата: тренировка за начинаещи
POPSUGAR Photography

Фитнесът е пълен с жаргон, но една дума, която ви е необходима във вашия фитнес салон, е Табата. Първото нещо, което трябва да знаете, е, че това е вид тренировка, известна още като интензивно интер-тренировъчно обучение. Тези тренировки са предназначени да ви изтласкат малко от вашата зона за комфорт, но те са чудесни за забързване на вашия метаболизъм. Табата методът на трениране не е сложен в естеството си, но е труден за изпълнение, особено от начинаещи. Основно при табата упражненията е, че те се изпълняват за 20 секунди при максимална интензивност, след което се почива 10 секунди и това се повтаря общо 8 пъти. Изследвания сочат, че 4 минути табата изгарят много повече мазнини, отколкото 60 минути умерена кардио тренировка.

Готови ли сте да опитате Табата? Подгтовили сме ви една тренировка, която се състои от 3 упражнения. Но ще ви е необходим таймер.

Насоки за тренировката: Загрейте с три минути леко кардио, като правите скокове и две минути динамично разтягане, като напъпи.

Упражнения:

Клекове

Руско усукване

Напъни в страни

Табата 1: Клекове

Табата: тренировка за начинаещиPOPSUGAR Photography

Искате да сте сигурни, че вашата техника остава силна през целия кръг. Тъй като краката ви започват да се уморяват, съсредоточете се върху коленете, които не трябва да се сгъват навътре. Можете да избирате алтернативна позиция за ръцете си, например да ги кръстосате върху гърдите си, ако е необходимо.

Започнете като застанете в изходна позиция, при която краката са на ширината на раменете, а пръстите на краката ви сочат леко встрани. Поставете ръцете си зад главата.

Поддържайки тежестта си в петите си, направете клек. Уверете се, че коленете ви не излизат извън пръстите на краката ви.

Починете за една минута.

Табата 2: Руско усукване

Табата: тренировка за начинаещиPOPSUGAR Photography

Време е да поработите за корема си! За да направите това упражнение малко по-лесно, можете да държите ръцете си пред гърдите си.

Седнете на земята със сгънати колене.

Наклонете леко гръба, без изобщо да изкривявате гръбнака си.

Поставете ръцете си зад главата си, с лакти встрани.

Завъртете се на едната страна. Движението не е голямо и идва от въртенето на ребрата. След това се завъртете на другата страна. Продължете да се завъртате на едната страна и на другата.

Починете за една минута.

Табата 3: Напъни встрани

Табата: тренировка за начинаещиPOPSUGAR Photography

Опитайте се да редувате началния си крак при всеки интервал, но не се притеснявайте, ако не успеете. Не забравяйте, че трябва да бъдете леко наведени напред, но въпреки това гръбнакът ви трябва да бъде прав.

Започнете като застанете в изправена позиция. Стъпвайте встрани, като приклеквате с крака, с който не стъпвате встрани.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

3 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Преди Коледа две блондинки отишли в гората. Ще търсят елха за празника. Търсили, търсили. Обикаляли, обикаляли. Накрая грохнали от умора. Едната блондинка казала: -Виж какво, муцка. Омръзна ми да...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Няма звяр толкова див, че да не отговори на ласката. Дезидериус Еразмус
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Вярвате ли в прераждането?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти
Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница