Как да бъдем влиятелни в социалните мрежи или как се става успешен инфлуенсър?

И какво представлява

Как да бъдем влиятелни в социалните мрежи или как се става успешен инфлуенсър?
revtag.com
Да имаш много последователи в социалните мрежи не ти гарантира, че ще си търсен инфлуенсър.
Споделяме съветите на Първата на Българския пазар Инфлуенс Маркетинг Компания, която се грижи да свързва хората с последователи в социалните мрежи и съветва как да станете успешен инфлуенсър.

Живеем в свят, в който социалните мрежи са огромна част от нашия живот и животът ни е голяма част от социалните мрежи. Или поне на някои от нас.

Какво е инфлуенсър? Това наименование идва от глагола influence, който означава оказвам влияние. Инфлуенсърите са хора, които имат силно влияние в социалните мрежи. Те имат голям брой последователи, които взимат под внимание поведението, мнението, навиците и изобщо начина им на живот.

Инфлуенсъри могат да бъдат всякакви хора: журналисти, писатели, актьори, блогъри, спортисти. Важно е да отбележим, че инфлуенсърите не винаги са известни личности. Например вие също можете да бъдете инфлуенсъри. Всеки, който споделя информация за себе си в социалните мрежи и умее да привлича вниманието на хората може да стане инфлуенсър.

Има много примери за инфлуенсъри както в България, така и в световен мащаб. Например Ким Кардашян, кралицата на социалните мрежи, е типичен пример за инфлуенсър. Ким Кардашян е реалити звезда, телевизионен персонаж и модел, но най-голямата й сила е тази на инфлуенсър. Ким Кардашян има милиони последователи в Instagram и има огромно влияние върху тях.

Друг пример за инфлуенсър е Мирослава Дума. Няма как да не сте чули за нея, защото присъствието й в сайтовете за мода и стил е задължително. Мирослава Дума е поредното момиче, което се облича стилно и умее да подбира дрехите си. Тя бързо привлича вниманието на фотографите и започва да пише за някои модни списания. Днес Мирослава Дума има над 1 милион последователи в Instagram и запазено място на най-мащабните модни събития в света.

Ако проследите историите на някои от най-влиятелните личности в света на социалните мрежи, ще се убедите, че те са средство за увеличаване на популярността на различни брандове. Изградено е едно много силно сътрудничество между рекламодатели и инфлуенсъри, което работи доста добре.

Да бъдеш инфлуенсър- звучи като идеалната професия, нали? Да изкраваш пари, прекарвайки времето си в социалните мрежи.

Истината е, че за да бъдете истински инфлуенсъри и брандовете да имат интерес към вас има няколко условия:

Трябва да получавате лайкове, равни на 3% от общия брой на приятелите и последователите ви в социалните мрежи.

Трябва да можете да кажете за себе си "Аз съм лидер на мнение"

Трябва да умеете да стимулирате аудиторията си да коментира и споделя публикациите ви

Трябва да отговаряте и реагирате на всеки коментар

Ето и няколко полезни съвета за това как да бъдете успешни инфлуенсъри:

1. Голяма аудитория

Бъдете смели и предлагайте приятелства. Колкото по-голяма аудитория имате, толкова повече хора ще виждат постовете ви.

2. Съдържанието на поста е важно

Когато решите да публикувате нещо в социалните мрежи, трябва внимателно да обмислите поста си. Текстът трябва да бъде кратък, ясен и да провокира реакция.

3. Време за постване

Постовете трябва да се появяват в социалните мрежи в подходящото време. Вие най-добре знаете кога са най-активни последователите ви.

4. Ришерване

Публикуването на една и съща публикация няколко пъти увеличава шансовете да достигне повече хора. Но тази тактика трябва да бъде добре обмислена, тъй като е възможно да постигнете обратния ефект.

5. Коментари

Изключително важно е да отговаряте на коментарите, да тагвате човека, на когото отговаряте и изобщо да бъдете изключително активни.

6. Таг и хаштаг

Хаштаговете дават възможността на публикацията да достигне до повече хора. Съчетавайте интересни тагове и хаштагове, за да провокирате повече хора.

7. Лично отношение

Всеки обича да се чувства важен. Не пропускайте да покажете отношението си към всеки от последователите ви.

Колкото по-уверени сте в изброените неща, толкова повече интерес от страна на рекламодателите ще има към вас и ще можете да посочвате по-голяма сума. А ако се затруднявате, професионалистите от #RevTag могат да ви помогнат!

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

1 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
След тежък семеен скандал: -Скъпа, хайде да се разведем. Много те моля! Не мога повече да продължавам така. Много те моля! Хайде да се разведем. -А-а-а! Надявай се, ама няма да те огрее. Вдовица взе,...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
- Казах ли ти, какво винаги казва майка ми за връзките? - Избягвай ги на всяка цена, защото могат...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Колко време имахте връзка с партньора си, преди да сключите брак?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти
Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница