Една жена е красива, когато е щастлива. Изпитана с времето максима, често разбирана по трудния, дори болезнен начин. Защото често, заслепени от фикс идеи и предразсъдъци, не съумяваме да видим и оценим малките неща около себе си.
А те са есенцията. Смисълът, който оцветява ежедневието ни в най-свежи багри.
Понякога си внушаваме, че всичко, от което се нуждаем, е онова, извисено в очите на хората. Скъпи дрехи и аксесоари, луксозни придобивки, перфектно тяло. И правим всичко, за да ги постигнем. С цената на лишения и сблъсък със самите нас.
Но не виждаме, че щастието не произлиза от няколкото свалени килограма, нито от бутиковите придобивки. Неговият извор е в нашето съзнание и себеоценка. Защото, ако ние не се харесваме, как да очакваме останалите да го направят?
Уитни Томпсън отдавна е осъзнала горенаписаното. Пищната моделка, победителка в 10-и сезон на шоуто America's Next Top Model, е в пълна хармония с начина, по който изглежда и това ѝ вдъхва увереност. Тя не прави компромиси с тялото си в името на по-слабата фигура, а напротив: настоява то да не се променя.
Блондинката е рекламно лице на нова линия бельо, част от бранда Panache. Тя е предназначена за закръглени дами, а предимството ѝ е, че подчертава най-красивите извивки. Моделите са секси, качествени и на достъпни цени.
Уитни умело използва тялото си за реклама, насочена към пищните дами и повишаването на тяхното самочувствие. Тя е собственик на сайт за запознанства, в който всички потребителки са т.нар. plus size, а преди време позира чисто гола, за да насочи вниманието към опасността от хранителните разстройства.
26-годишната Томпсън определено знае как да привлече вниманието. Бизнес идеите ѝ се преплитат с успешното промотиране и създават нови възможности. В основата на които тя поставя любовта на една жена към нея самата.
Ако искате да ви разказваме още интересни истории, присъединете се към Jenite.bg във фейсбук!
9 | 0 |