Никол Ричи навлезе в светските среди първо като дъщерята на знаменития певец Лайнъл Ричи, но бързо затвърди позициите си, осланяйки се на едно друго популярно име - Парис Хилтън. Двете бяха неразделни приятелки, дори имаха собствено риалити шоу.
Но популярните дами често намират за какво да се скарат и двете светски лъвици не направиха изключение. Никол порасна, омъжи се и започна да търси изяви в поприща, различни от телевизионни предавания и участие в жълти таблоидни колонки.
Превърна се в дизайнер.
Явно е модерно звездите да се занимават я с мода, я с парфюми. Не останаха знаменитости, които да не са се проявили в някоя от посочените области, затова явно и блондинката е решила да не бъде изключение.
Новата ѝ колекция е за популярните американски магазини Macy’s и носи името Nicole Richie for Macy’s. Състои се от 30-ина модела, представени от самата Никол.
Не се и учудваме, че дизайнерката е решила сама да си бъде рекламно лице. Пък и името на модната линия предполага нейно участие и би било странно, ако друга дама представяше облеклата ѝ.
В нашата галерия можете да разгледате първите снимки от кампанията. А ако проявите интерес към колекцията, уведомяваме ви, че цените започват от 49 долара.
3 | 0 |