16 храни, които можете да ядете по всяко време и във всякакво количество

Ето кои са те

16 храни, които можете да ядете по всяко време и във всякакво количество
pixabay

Толкова е трудно да се съпротивляваме на желанието за вкусна храна, когато сме на строга диета. Нека бъдем честни! Чувствате се гладни през цялото време и когато отворите вратата на хладилника, е почти невъзможно да се борите с изкушението да вземете нещо вкусно. Има обаче продукти, които можете да ядете през деня без риск от натрупване на тегло, тъй като съдържат минимално количество калории. 

Ето кои храни можете да ядете без ограничение:

Целина

Приблизително 95% от целината е вода. Този супер здравословен продукт съдържа 30% от дневните Ви нужди от витамин К. Най-добре е да ядете целина, когато е свежа, тъй като тя губи повечето свои полезни свойства в рамките на пет дни след разрязването.

Рукола

Има само 10 kcal в 2 чаши рукола. Тя ви помага да отслабнете, без да навредите на здравето си. Можете да комбинирате рукулата с бяло сирене и да го подправите със зехтин. 

Белтъци

Можете да ядете яйчен белтък в огромни количества. Това е дори полезно за тези, които следват строга диета. Смесете белтъците с няколко домата и ще получите най-здравословния омлет! По-добре е да го изпържите с масло, а не с олио. 

Зелена салата

Салатата е пълна с витамини А и С, както и с фолиева киселина и желязо. Салатата е лишена от калории, така че консумацията в големи количества няма да доведе до натрупване на тегло.

Краставици

Краставиците съдържат почти същото количество вода като целината. Пресните, хрупкави краставици имат значителни ползи за здравето. Обелката на краставицата съдържа по-голямата част от хранителната стойност, особено бета-каротинът, който е добър за вашите очи. Така че е по-добре да не ги белите. 

Карфиол

Карфиолът е отличен източник на витамини С и К. Той е най-питателен, когато се яде суров.

Домати

Доматите са пълни с ликопен, витамини А, С и В2, фолиева киселина, фибри, хром и калий. Те са практически лишени от калории и ни осигуряват различни хранителни вещества, жизненоважни за нашето здраве.

Броколи

Броколите са любимата храна на тези, които отслабват. Освен витамините А, С, Е и К, те съдържат приблизително 20% от дневните Ви нужди от фибри.

Пуканки

Тази "филмова" лека закуска се състои главно от въздух и можете да се насладите на яденето без страх от натрупване на допълнително тегло.

Грах 

Една чаша грах съдържа около 35 калории. Освен това е богат на фибри и белтъчини. 

Грейпфрут

Грейпфрутите помагат да се стабилизира нивото на кръвната захар. Те са пълни с витамин С и поради ниската си калорична стойност те могат да ви помогнат да намалите обиколката на кръста. 

Пъпеш

Той съдържа над половината от препоръчителната дневна стойност на витамините А и С и е изключително вкусен. 

Ягоди

Ягодите са богати на калий и фибри и имат противовъзпалителен ефект.

Къпини

Къпините са пълни с антиоксиданти и витамин С. Освен това те имат невероятен вкус. Те са безопасни дори за тези, които са били на диета за дълго време. Калоричното съдържание на продукта е сравнително ниско.

Портокали

Портокалите са едни от най-вкусните плодове. Те са известни със съдържанието на витамин С. 

Боровинки

Боровинките имат повече антиоксиданти, отколкото всеки друг плод. Следователно, една чаша боровинки ще ви помогне да балансирате вашата диета. Тази храна е лека в калории, така че не е нужно да се притеснявате за риска от натрупване на тегло. 

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

1 1
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Баща и син се разхождат заедно по улицата. В един момент минават покрай една аптека и детето пита татко си: - Тате, какъв е онзи знак там горе? Бащата погледнал и казал: - Никакъв сине, майка ти яде...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
С течение на времето… ще научиш, че човек сам трябва да поддържа собствената си градина и...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Колко време имахте връзка с партньора си, преди да сключите брак?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти
Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница