Как да останете фокусирани, когато работите от вкъщи

Ето как да бъдете по-продуктивни

Как да останете фокусирани, когато работите от вкъщи

Харесва ви или не, работното място ще се промени. Тъй като времената се променят и все повече се опитваме да намерим баланс между работата и личния живот, през следващите 5 до 9 години ще сме свидетели на промяна на традиционната офис среда. Вместо да работим в офиси, все повече хора ще имат възможността на работят дистанционно, в повечето случаи от вкъщи. Тази промяна обаче е нож с две острието. Хубаво е, че ще можем да си стоим вкъщи. Няма да губим време в пътуване, ще можем да обядваме домашно приготвена храна и т.н. Но от друга страна, продуктивността на служителите рязко ще намалее. Как да останете фокусирани, когато работите от вкъщи? Следвайте тези 5 съвета:

1. Покажете благодарност

Странно, работната среда ви поставя в настроение да работите. Поради структурата и дизайна, повечето хора не трябва да се убеждават да започнат работата си, след като са в офиса. Когато работите от вкъщи, може да е малко по-трудно да  се настроите за работа, особено ако предпочитате да правите нещо друго. Уверете се, че не сте в режим "Иска ми се да не трябва да работя". Започнете деня, като покажете благодарност като цяло за събуждането, за вашето здраве и за способността ви да изкарвате пари. Тренирайте, ако можете, добре е да имате обилна закуска, да охладите съзнанието си, да медитирате или да се молите.

2. Придържайте се към график

Тъй като не сте ограничени от традиционните часове за работа или традиционния офис, трябва да внимавате да не губите времето си. Времето лети, така че, ако не го разпределите правилно, ще го пропилеете. Много е важно да си създадете график и да се придържате към него. Независимо дали ще работите 8 часа плътно или ще ги разпределите през деня, трябва да имате график. Съобразете работния си график с личния и всичко ще върви гладко. Например, ако сте най-продуктивни сутрин, работете повече сутрин и по-малко вечер.

3. Премахнете нещата, които ви разсейват

Ние сме модерно общество, което използва социални мрежи непрекъснато и е трудно да не се разсейваме от атрактивните заглавия и непрестанните звуци, които телефонът ни издава. Ето защо е най-добре да изключвате личния си телефон, когато работите. Изключете всички известия, които получавате на телефона и компютъра и проверявайте мейла си през определено време. Премахването на нещата, които ви разсейват, ще ви помогне да бъдете по-продуктивни.

4. Подбирайте музиката мъдро

Настроението ви може да бъде повлияно от много неща: телевизията, времето и това, което сте яли за закуска, са само някои примери. Музиката също оказва голямо влияние върху това как се чувствате. Ако решите да слушате музика, докато работите, уверете се, че избирате песни, които са вдъхновяващи и ви държат позитивни.

5. Поставете граници на семейството и приятелите си

Не планирайте работното време за социални или семейни задължения. Поставете граници на семейството и приятелите, за да не се окажат пречка за работния процес. Оставянето на семейството и приятелите ви да знаят работния ви график е наложително, за да се избегне всякакъв конфликт или изкушение.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay