Реклами, в които участници сме ние

Зрителите сами решават как да бъдат представени продуктите в интерактивните реклами

Реклами, в които участници сме ние

Би било доста наивно да смятаме, че интерактивността се крие само в компютрите и телефоните ни. Оказва се, че все по-популярно става прилагането на подобни технологии и за комерсиални цели. Едни от най-успешните реклами, излъчени през последните няколко години, са именно интерактивните. В тях зрителят и потенциалният купувач на продукта се превръщат в главни герои на рекламния клип. От тях зависи как ще бъде представен продуктът. Избрахме някои от най-успешните такива видеа и ви ги представяме. 

Реклама на коректор Tipp-Ex

Това е една от първите подобни реклами, която предизвика истински фурор в YouTube. Историята на ловеца, който не иска да застреля мечката, трогва милиони зрители. Всеки един от тях има право да избере развоя на събитието, като попълни празното място, където думата "shoot" (стрелям - бел.ред.) е изтрита с рекламирания продукт и ние трябва да въведем глагола, който да подскаже на ловеца какво да направи с кръвожадното животно. Можете и вие да се пробвате тук.



Реклама на Mercedes-Benz Viano
Местата на рекламата са подлезите на метрото в Германия. Немският производител на луксозните возила представя една наистина забележителна интерактивна реклама. В страната са поставени 12 билборда, които могат да бъдат управлявани с дистанционното на всеки собственик на новата серия ванове Viano.

Ключът за колата управлява и билборда. Всеки път, когато някой натисне копчето за отключване, от колата в рекламата излизат изненадващи пътници - културисти, танцьори, сумо спортисти, жена по хавлия и какво ли още не. Вижте я.



Реклама на дезодорат за мъже Axe
Това е една от глобалните рекламни кампании. Главни герои в рекламата са ангелите на Victoria’s Secret, които падат от небето, за да съблазняват всеки мъж. Рекламата започва като съвсем обикновен видео клип, който се разпространява по телевизията в Англия. По-късно този клип се превръща в една от първите интерактивни реклами в Обединеното кралство.

Появяват се билборди, от които излизат ангелите. Холограми на красивите модели се "разхождат" из цялата страна, а зрителите могат да правят какво ли не с тях, докато гледат образа си на екран. Кулминацията идва, когато е създадено дори и приложение за iPhone, с което собственика на телефона може да си поиграе с някой ангел. 



Реклама на френска застрахователна компания

Рекламата е поместена в местно списание. На цяла страница виждаме ужасяваща снимка на парижка улица. Читателят започва да се чуди какво се е случило там. Всичко става ясно в момента, в който той постави своя телефон върху обозначено правоъгълниче. Стартира се мобилно приложение с клип на рекламната история. Тази застрахователна компания получава награда за най-добра интерактивна реклама.

6 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



12
Не е посочен 18.12.2012|02:51
Ха!-това е интересно не знаех...-)
11
Не е посочен 11.12.2012|11:49
Колкото повече хора,толкова повече идеи,макар че още не съм попадала на такава реклама, освен тук сложените, дано станат по-популярни.
10
Не е посочен 10.12.2012|14:10
Ами да - ако няма реклама няма да има и телевизии, нали се сещаш :)) Интереса клати феса :)
9
Не е посочен 07.12.2012|19:49
В едно съм сигурен Че рекламата е майка на търговията.
8
Не е посочен 07.12.2012|19:35
Хахахахах :))))) Като изгледах рекламата разбрах какво точно значи "мъжете са кретени". Наистина са неадекватни като падна ангелчето.
7
Не е посочен 07.12.2012|18:27
Хахахахах "мъжете са кретени" :) По принцип или в рекламата?
6
Не е посочен 07.12.2012|18:03
хората са пренаситени, наложително е да измисляш нещо ново, ако искаш да привлечеш вниманието.
5
Не е посочен 07.12.2012|17:31
Интересни хрумвания някъде наскоро четох, че това било бъдещето на рекламите. :)
4
Не е посочен 07.12.2012|16:56
Любител съм на рекламите... На Акс много ми хареса, но мъжете са кретени. На Мерцедес също е симпатична. Може би фаворити са ми застрахователната компания и коректорът.
3
Не е посочен 07.12.2012|16:22
Е това е хитро, наистина има много хитри предложения,колкото повече хора участват в една реклама,толкова по-добра идея може да бъде намерена и осъществена.
2
Не е посочен 07.12.2012|15:34
Има много креативни предложения, светът на маркетинга се развива доста динамично и то в една много интересна насока.
1
Не е посочен 07.12.2012|15:34
Хачо Бояджиев, Бог да го прости, навремето имаше една много готина приказка - ако нямаме реклама, това предаване го няма :)) Така че от реклама се изкарват страшно много пари.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay