Сексуалните завоевания на едно дете

Осмокласничка преспала със 100 мъже за месец

Сексуалните завоевания на едно дете

До редакцията на Jenite.bg достигна "новина", след която нямаше как да не изразим раздиращите ни отвътре усещания.

Сръбският сайт "Блиц" разказва историята на 14-годишно момиче от Загреб, което преспало със 100 мъже в рамките на месец. Осмокласничката участвала в организирано от съучениците си наддаване за броя на сексуалните партньори. За случая информира и Гордана Фландер, директор на клиника за защита на деца в Загреб. Психоложката се срещнала няколко пъти с момичето и се опитвала да ѝ обясни, че човек може да се доказва и по други начини, а не чрез секс.

О
бществеността "гръмва" за поредния проблем с подрастващите и настаналата дълбоката ценностна криза, отдавна изпреварила по време икономическата.

Да преспиш със 100 различни мъже в рамките на 30 дни средно аритметично означава по 3 сексуални партньора на ден или повече, в зависимост от интензитета на контактите. Тоест едно 14-годишно момиче е стока, която се предлага на пазара за плът и в едни дни се "харчи" повече, в други – по-малко. Едно дете в тялото на жена се предлага безвъзмездно в името на бас и със знанието и одобрението на връстниците си. Нито един от 100 мъже не би отказал да опита от "сочното агнешко".

Нищо нередно в това. Преди няколко години един от видните изпълнители в българския поп-фолк бранш разви подобна "концепция" като изпя хита с близко до порнографското съдържание "Ти си само осми клас". Нищо нередно и в това.

Сексът днес се е превърнал в разменна монета. Поколенията, които растат, са различни от нас, както ние сме различни от родителите си. Наследниците ни са деца на новите технологии, на комуникацията лице-в-компютър, на статусите във Facebook, на чатовете в Skype, на SMS-ите и 3G разговорите. Социалните мрежи създават асоциални хора. Секс обаче все още се прави на живо.

Агресията, автоагресията, депресивните състояния, употребата на наркотици, отявлената сексуалност на десет са новите нрави, в които децата ни се самовъзпитават в интернет и медийния поток с безкрайно многото съдържание, несъобразено с възрастта.

Самовъзпитават се, защото къде сме ние, родителите, учителите, специалистите тогава? Когато в училищните уебсайтове се разпространяват порнографски материали, когато дете убива друго дете след уговорена в мрежата битка на улицата, когато момиче прави секс с по три различни партньора на ден?

1930 401
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



37
Не е посочен 10.10.2013|15:32
Много педофилско заглавие
36
Не е посочен 15.04.2012|14:19
какво значи "всяка личност отговаря сама за себе си"???каква личност може да бъде 14 годишна дрисла /извинете ме за израза/??? и къде са тази грижовна майка и този грижовен баща дето така са си възпитали детето,защото това преди всичко е въпрос на възпитание!!!това направо ме потресе!!!нямам думи!!!на къде е тръгнал тоя свят и най вече подрастващото поколение незнам!!!възмутена съм!!!
35
Не е посочен 15.04.2012|11:48
Всяка личност отговаря сама за себе си ............ в неинете очи това е кара да се отличава от обстановката около нея а може би това е целта ... в най ранни години
34
Не е посочен 15.04.2012|11:33
В днешно време тежестта на една жена е сведена на минимум.
33
Не е посочен 14.04.2012|22:07
Нима това не я кара да се чувства нищожна, мръсна и още куп каччества , които никой не би искал да притежава, особено на тази възраст... Аз съм на 17 и мисля , че това е проблем, създаден от средата в която живее това ''момиче''.... Не тя , а родителите трябва да се срамуват от постъпката...
32
Не е посочен 14.04.2012|12:48
Трудно ми е даже да изразя всички мисли, които ми минават през главата. Само на 14 , а вече с повече сексуални партньори вероятно от майка си , баба си , прабаба си, леля си и още няколко роднини от други поколения, взети заедно. Какви са били тези мъже, от които нито един да не се възпротиви, че това е непълнолетно ДЕТЕ. Хем ми се иска да не са били мъже (защото това си е педофилия ), хем си мисля "Ами ако са все момчета.. цяло поколение деградирало).. Вярно е , че си трябва възпитание от родителите, ама като се замисли човек вече всеки се чуди как да си изхрани семейството, много често един от родителите е някъде в чужбина (или пък и двамата) и детето остава без адекватен пример, защото иначе ще остане без да има какво да яде. Проблемът е на цялото общество, защото от икономическата криза все пак някак ще излезем, но ако подрастващите не поумнеят, светът го чакат много кризи от всякакъв вид занапред..
31
Не е посочен 16.02.2012|00:11
@segmentation fault Ок,аз съм съгласен до някаква степен с мнението ти,но нека не забравяме все пак,че има едни неписани закони които са общовалидни.Да,не съм съгласен темите за секса да са табу,както преди 30 години да речем,но и НЕ съм съгласен със цинизма , в който е превърната темата днес.Ако ти наричаш предразсъдък и стереотип целия този разврат и факта ,че 14 годишни имат повече бройки,отколкото години......аз не мога П.П.и не говоря само за статията а попринцип
30
Не е посочен 16.02.2012|00:02
@segmentation fault Ок,аз съм съгласен до някаква степен с мнението ти,но нека не забравяме все пак,че има едни неписани закони които са общовалидни.Да,не съм съгласен темите за секса да са табу,както преди 30 години да речем,но и НЕ съм съгласен със цинизма , в който е превърната темата днес.Ако ти наричаш предразсъдък и стереотип целия този разврат и факта ,че 14 годишни имат повече бройки,отколкото години......аз не мога П.П.и не говоря само за статията а попринцип
29
Не е посочен 16.02.2012|00:02
@segmentation fault Ок,аз съм съгласен до някаква степен с мнението ти,но нека не забравяме все пак,че има едни неписани закони които са общовалидни.Да,не съм съгласен темите за секса да са табу,както преди 30 години да речем,но и НЕ съм съгласен със цинизма , в който е превърната темата днес.Ако ти наричаш предразсъдък и стереотип целия този разврат и факта ,че 14 годишни имат повече бройки,отколкото години......аз не мога П.П.и не говоря само за статията а попринцип
28
Не е посочен 15.02.2012|23:56
@segmentation fault Ок,аз съм съгласен до някаква степен с мнението ти,но нека не забравяме все пак,че има едни неписани закони които са общовалидни.Да,не съм съгласен темите за секса да са табу,както преди 30 години да речем,но и НЕ съм съгласен със цинизма , в който е превърната темата днес.Ако ти наричаш предразсъдък и стереотип целия този разврат и факта ,че 14 годишни имат повече бройки,отколкото години......аз не мога П.П.и не говоря само за статията а попринцип
27
Не е посочен 15.02.2012|23:54
@segmentation fault Ок,аз съм съгласен до някаква степен с мнението ти,но нека не забравяме все пак,че има едни неписани закони които са общовалидни.Да,не съм съгласен темите за секса да са табу,както преди 30 години да речем,но и НЕ съм съгласен със цинизма , в който е превърната темата днес.Ако ти наричаш предразсъдък и стереотип целия този разврат и факта ,че 14 годишни имат повече бройки,отколкото години......аз не мога П.П.и не говоря само за статията а попринцип
26
Не е посочен 15.02.2012|23:46
"Боже,колко мъка има по тоя свят,Боже......" Аз съм на 19 години и може да се каже,че съм от младото поколение на България,не се имам за лишен от ценности,нито за Скайп,Фейсбук маняк или изобщо пристрастен към копютъра,че даже и към телевизора напоследък.Не съм родител,но съм мислил на какво всъщност се дължат проблемите в родната ни страна и ще ви споделя до какъв извод стигнах.Трагедията и моралната деградация,наред с липсата на ценности и т.н. не идват от системи,правителсва(макар че и те помагат доста).В основата си пробелмите са от лошото възпитание и ако скоро не осъзнаем този факт незнем как ще свърши цялата тази тагикомедия...........
25
Не е посочен 15.02.2012|23:39
@Alexander Nikolov Проблемите идват от конфликта между адаптиращото се младо поколение и неадаптируемото старо поколение. Обществото се развива и изменя с експоненциална скорост и това прави разликата между светогледа на предходното и идното поколение твърде голяма, откъдето идва и целия проблем. Толкова просто. Всичко останало са стереотипи, предразсъдъци и страх от промяната.
24
Не е посочен 15.02.2012|23:38
@Alexander Nikolov Проблемите идват от конфликта между адаптиращото се младо поколение и неадаптируемото старо поколение. Обществото се развива и изменя с експоненциална скорост и това прави разликата между светогледа на предходното и идното поколение твърде голяма, откъдето идва и целия проблем. Толкова просто. Всичко останало са стереотипи, предразсъдъци и страх от промяната.
23
Не е посочен 15.02.2012|23:33
"Боже,колко мъка има по тоя свят,Боже......" Аз съм на 19 години и може да се каже,че съм от младото поколение на България,не се имам за лишен от ценности,нито за Скайп,Фейсбук маняк или изобщо пристрастен към копютъра,че даже и към телевизора напоследък.Не съм родител,но съм мислил на какво всъщност се дължат проблемите в родната ни страна и ще ви споделя до какъв извод стигнах.Трагедията и моралната деградация,наред с липсата на ценности и т.н. не идват от системи,правителсва(макар че и те помагат доста).В основата си пробелмите са от лошото възпитание и ако скоро не осъзнаем този факт незнем как ще свърши цялата тази тагикомедия...........
22
Не е посочен 15.02.2012|23:33
"Боже,колко мъка има по тоя свят,Боже......" Аз съм на 19 години и може да се каже,че съм от младото поколение на България,не се имам за лишен от ценности,нито за Скайп,Фейсбук маняк или изобщо пристрастен към копютъра,че даже и към телевизора напоследък.Не съм родител,но съм мислил на какво всъщност се дължат проблемите в родната ни страна и ще ви споделя до какъв извод стигнах.Трагедията и моралната деградация,наред с липсата на ценности и т.н. не идват от системи,правителсва(макар че и те помагат доста).В основата си пробелмите са от лошото възпитание и ако скоро не осъзнаем този факт незнем как ще свърши цялата тази тагикомедия...........
21
Не е посочен 15.02.2012|23:31
Аз пък си мисля, че всички имате дълбок ценностен консерватизъм или по-скоро твърде необективна оценка.
20
Не е посочен 15.02.2012|23:19
липса на възпитание! Не е нормално това за каквато и възраст и да си
19
Не е посочен 15.02.2012|23:18
липса на възпитание! Не е нормално това за каквато и възраст и да си!
18
Не е посочен 15.02.2012|23:10
Хайде да не слагаме всички под общ знаменател. Въобще не съм на мнение, че младото поколение изцяло е проядено от социалните мрежи и низките страсти. Още повече се съмнявам, че сред възрастните всички сте едва ли не благородници с висок морал и огромна обща култура. Винаги голяма част от поколенията ще са кретени водещи се от някаква нова мода и субкултура съпътстваща развитието на индивидите. Много са ми неприятни някакви неосъзнати лелки, чичковци или прекалено повярвали си младежи, които иронично и злобно говорят общо за младото поколение, подчертавайки че могат да напишат правилно 2-3 изречения с няколко термина.
17
Не е посочен 15.02.2012|23:09
Айде правят секс и голямата работа...Кой съм аз правила съм секс и като стане 10 клас и и излезе прякора общата и иска да си има приятел (сериозен) всички ще искат да са с нея само заради секса.
16
Не е посочен 14.12.2011|20:37
това направо е ненормално, та момичето е едва на 14- 15 години . В днешно време вече и 15годишните правят секс но по три партнйора на ден ? на къде върви обществото ни ? А нашите деца ? Не искам дори да си помислям техният живот какъв ще бъде ?!
15
Не е посочен 12.12.2011|00:50
Преди около 10 години в квартала в който живея, едно момиче беше забременяло - момиче на не повече от 13 години, забравила съм с точност, 7 клас беше. Събрали се на купон, момичетата се надупили в редичка, момчетата минали зад тях кой където свари и се сменяли и така ... момичето не знаеше кой е таткото. Направи аборт, всъщност ... Тъжна и потресаваща история ... От тогава вече нищо не може да ме изненада.
14
Не е посочен 06.12.2011|20:45
http://vbox7.com/play:8b88fdd81c
13
Не е посочен 05.12.2011|09:17
А аз вчера минавам покрай един парк и виждам две деца момче и момиче. Изглеждаха на по 11-12 години и дочух, че си говорят за други техни приятелчета : "Те сега не са заедно, но ходеха преди когато бяхме малки ..."При което аз си задавам въпроса на колко години са били техните другарчета, когато са били във "връзка". Направо не знам какво да мисля вече. Забравих да добавя че момчето пиеше бира, а беше 16 ч следобед.
12
Не е посочен 05.12.2011|00:10
Това се случва след бас между осмокласници, а какво ще стане след години когато завършат. Явно в днешния свят за да правиш секс вече не е нужно да харесваш някого или дори да го познаваш. Стига само да се хванеш на бас. Това е в Сърбия. Да се върнем в България тук деца убиват деца. Децата излизат от домовете си със страх, ходят на училище със страх. В кой момент бе допуснато младото поколение да деградира до такава степен. В кой момент убийствата между деца, сексът с деца, дрогирането на деца станаха нормални. И най-страшното какво ни очаква в бъдеще........
11 Не е посочен
Този коментар е маркиран като неуместен.
10
Не е посочен 04.12.2011|23:56
potresena sam,kade sa roditelite
9
Не е посочен 04.12.2011|23:55
edno veme imashe moral i niakakvi zadrshki,a sega nishto,triabva da vazpitavame decata si v cennostite
8
Не е посочен 04.12.2011|23:13
ужас.... нямам думи
7
Не е посочен 04.12.2011|10:33
Ще споделя с вас разговор,който чух с ушите си на гара Русе.Две момиченца си говореха.Едното попита другото-"Имаш ли вече цикъл?" Другото отговори "Не"."Е..сега ти е време да поживееш без да се притесняваш за нищо!" Така че бомбата не е гръмнала само в Сърбия.И всички ние ,родители,знаем ,че децата ни са хипер сексуални.Не можем да ги контролираме в нета,не можем да им забраним информацията...Но можем да разговаряме с тях.Можем да превъзмогнем втълпеният ни навремето срам и неудобство от сексуални коментари и да се стараем да сме част от живота им.Не виждам друг вариант.Не е редно да прехвърляме тази роля на учители,възпитатели и т.н.Не че тяхната отговорност е малка в случая,но родителите са първите,които имат дълг към децата си..
6
Не е посочен 02.12.2011|00:03
това е много тъжно....
5
Не е посочен 01.12.2011|14:27
Лошото е че хора които имат ценности им се лепва етикета ненормални и старомодни! Тъжната истина е това и по-зле ще става.
4
Не е посочен 30.11.2011|15:13
Съгласна съм с Вас. Болестите са просто последица, но истинският проблемът е далеч по-дълбок.
3
Не е посочен 30.11.2011|15:02
И още нещо младите не деградират сами... те деградират поради отсъствието на мама и тати в живота им... Не толкова от дома им, колкото не са част от личния им живот и авторитет, който да предава ценности... да не говорим колко от моето поколение 30-40 годишни имат тези ценности, че да могат да ги предадат на децата си.
2
Не е посочен 30.11.2011|14:59
Иванка да дълбока ценностна криза, но тя не се заключава до опазването от болестите а от липсата на абсолютни критерии. Ценности са възможни само на базата на абсолютизма, а не на относителността. Днешното общество не само при нас, но по цял свят се насочва към тази относителност... относително добро, относителна истина и прочие... Ценностите, които западното общество все още не е отхвърлило напълно произлизат от християнството и Библията, те са източника на тези ценности. А ние отдавна сме загърбили източника и това, което се случва с младите хора е само резултат. Нещата тепърва ще се влошават.
1
Не е посочен 30.11.2011|14:48
Тотална деградация има в младото поколение. Много ми хареса израза на авторката "дълбоката ценностна криза, отдавна изпреварила по време икономическата". Много вярно. Това момиче как не се замисля за болестите, които може да прихване от толкова безразборен полов живот. Просто не мога да повярвам.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay