Louis Vuitton е модна марка, която с годините е наложила свой разпознаваем и неповторим стил. Усещането за класа е първото правило, от което се ръководи брандът, следван от стремежа към абсолютно съвършенство.
Свикнали сме да свързваме модните творения на лейбъла с автентичните бежови чанти, покрити със символите на LV, с шаловете, обагрени от същата шарка, както и с огромните куфари, превърнали се в емблематични за френската марка.
Само че по няколко пъти годишно Louis Vuitton създава нови и нови модели, обединени от същото онова усещане за класа, но едновременно с това впечатляващи с нещо непознато и различно.
Представяме ви бонбонената колекция на френския бранд. Всъщност тя се подвизава като градска колекция чанти, но ярките нюанси, сред които преобладава розовият такъв, ни вдъхновиха и не можахме да устоим на това изкушение - преименувахме я.
Главни действащи лица са норвежката блогърка Ханели Мустапарта, красивата рускиня Мирослава Дума, която е главен редактор на модния уебсайт Büro 24/7, както и шведската блогърка Елин Клинг.
Според Louis Vuitton, трите красавици отразяват перфектно идеята на колекцията, а именно съчетание между красота, удобство и комфорт.
В нашата галерия можете да разгледате фотоси от рекламата, както и няколко специални ексклузивни снимки зад кадър. Харесвате ли бонбонените предложения на френския бранд?
3 | 0 |