Шеф Манчев: "От домашното идва уютът"

В търсене на уникални български рецепти

Шеф Манчев: "От домашното идва уютът"

Шеф Манчев и шеф Шишков са част от новата кампания на Лидл България- "Съхрани родния вкус". 

На вкусна, българска закуска двамата разкриха подробности около кампанията на Лидл, която цели опазване на уникалните български рецепти и традиции. В периода от 25 септември до 22 октомври всички потребители могат да се включат в кампанията, като споделят традиционна българска рецепта, която носи някаква история и поражда емоции в тях. Освен самата рецепта, потребителите трябва да споделят и историята, която носи.

Вдъхновяващите истории зад всяка една традиционна рецепта са една от съществените подправки за любимия вкус и ще помогнат на кулинарните експерти да изберат най-новия продукт в портфолиото "Родна стряха", който ще бъде анонсиран в края на годината. Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България, разкри още една интересна подробност около кампанията- рецептата, която бъде избрана за най-добра ще бъде предлага във всеки един магазин от веригата в България и ще донесе на собственика си 10 000 лв. 

Шеф Манчев и шеф Шишков споделиха, че на първо място по важност е вкусът и след това е историята, която рецептата носи. Самите те споделиха кои са вкусовете, които ги връщат в детството и носят скъпи спомени.

"Любимият продукт за мен е един домашно приготвен бабек, който ядох преди повече от 20 години и ще помня още дълго. Днес рецептите за "лютеницата на баба", "луканката от село" или "туршията на комшията" все повече започват да се превръщат в нарицателни от миналото. Спомняме си за традиционните продукти с носталгия по родния край или детството, и днес с много любов се опитваме да ги приготвим и предадем на нашите деца", сподели шеф Манчев. "За нас ще е изключителна чест и професионално предизвикателство да се докоснем до семейната традиционна кухня и рецептите, които хората ще споделят, и сред тях да открием истинското съкровище, с което догодина Lidl да зарадва любителите на българскя вкус. Лично аз се надявам да успеем да намерим рецептата на онзи вълшебен домашно приготвен мармалад от шипки, който помня от моето детство, както и да имам възможността да опитам и други нови за мен вкусове", допълни шеф Шишков.

На днешната среща с двамата готвачи, гостите имаха възможността да се насладят на вкусна, типично българска закуска, приготвена през призмата на шеф Манчев и шеф Шишков. Закуската беше съставена само от традиционни български ястия- баница със сирене, филия с лютеница и луканка, бухтичка с шипков мармалад и хапки, приготвени от тесто, масло, шарена сол и мед.

Шеф Манчев: "От домашното идва уютът"

Шеф Манчев: "От домашното идва уютът"

Тъй като всяка част на България има своите специфични вкусове и рецепти, шеф Манчев и шеф Шишков ще посетят различните краища на България, за да опитат ястията, споделени от потребителите.

Идеята е всеки да извади стария тефтер на баба с рецептите и да сподели някое традиционно българско ястие. Името на кампанията ясно издава целта й- да се съхрания родния вкус.

Пълните условия за участие могат да бъдат открити на gotvi.lidl.bg след 25 септември 2017 г.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay