Гина Амаро Рудан описва себе си в личния си блог като "въздействащ писател, говорител и блогър с желание да вдъхновява скритите гении". Гина е и колумнист в рубриката за кариера и личностно развитие на Forbes. Наскоро попаднахме на находчивите ѝ идеи и свеж поглед над всичко онова, през което преминаваме ежедневно, а именно - работният процес.
Гина се интресува от новото поколение и неговите умения. Споделя, че винаги се стреми да е в среда с хора, наполовина на възрастта ѝ, за да ги наблюдава и да се учи от тях. Децата на технологиите. Във всяка фирма има такива - млади и интелигентни. Гина се гмурка надълбоко в техния свят и ни разкрива какво има там.
Ако се замислим, 20-и-няколко годишните ни мотивират. Напълно логично, всички сме били млади и сме гледали на новата си работа като най-важното нещо на света. Работата, от която зависим, чрез която ще се издигнем, или поне така сме си мислели. За разлика от по-възрастните служители, младите попълнения са по-мотивирани и съответно се отнасят доста сериозно към задълженията си. И освен че са учудващо отговорни, мозъкът им е остър като бръснач. Приемат проблемите като изпитания на личността и ги елиминират с лекота.
Ако погледнем служителите с понатрупан стаж ще забележим, че те се отнасят някак по-спокойно към работните спънки. Свикнали са с тях и не им обръщат особено внимание. Но това може да им изиграе лоша шега, предупреждава Рудан.
"Ако искаш да си добър в бизнеса, в обкръжението ти трябва да има няколко човека под 30-годишна възраст в обкръжението си, категорична е тя. Аз често разговарям с няколко наполовина по-млади от мен хора - единият е художник, другите са програмист, музикант и научен работник. Всеки един от тях е дяволски добър в работата си и всеки един ми разяснява даден проблем, когато трябва да направя материал за него. Съветват ме какво да чета, показват ми тенденциите в технологиите. Тези хора внасят свежест в живота ми. Учат ме на онова, което моето поколение не е успяло да види и разбере."
Според Рудан ако по-възрастните хора контактуват често с представители на младото поколение, те ще им помогнат да се развият в ерата на технологиите и консуматорското поведение. Ако и във вашия офис има колеги под 30, поговорете с тях, пийте кафе или обядвайте заедно. Житейският им опит, макар и по-скромен, има с какво да ви обогати. Не гледайте на тях като на заплаха, а като на свеж полъх на идеи.
15 | 0 |