Баркод, етикет и марка вече са неизменна част от живота ни. Те са навсякъде, част от ежедневието ни, а за някои хора те са дори определящи. Модната къща Maison Margiela винаги представя много оригинални модни решения в колекциите си, а с пролетната си колекция за 2018 Ready-to-Wear поставя акцента върху темата с "лепенето на етикети" и самолетните полети в динамичния свят, я който живеем.
Като аксесоар за коса е поставен "приорити чек" от летище, етикетите на палтата и саката са целенасочено поставени от външната страна на дрехата като акцент. Те са посочени като ръчен багаж или бърза пратка. Това ни кара да се замислим какво означават етикетите за нас и как подсъзнателно ни влияят. Дали лепенката на багаж за първа или втора класа ни кара да си правим определени асоцииации или не. Етикетите говорят повече от хиляди думи. Карат ни да се замислим дали това е най-важното в модата, стойността, марката, етикети или историята, културна стойност, която се крие зад нас, зад дрехата, зад етикета. От гледна точна на произведение на изкуството, функционалност, материя и изработка, тук дрехата е погледната като маркиран багаж или като бърза доставка.
Чантите и аксесоарите са отбелязани като авио пътници от първа класа.
Модата ни кара да се замислим за неща, които обикновено се простират отвъд дрехата, която виждаме. Дава ни нов поглед върху житейските проблеми и възприятия за това, което ни заобикаля. За динамиката на света, в който живеем, погледнат чрез дрехи, които са част от пътнически самолет. Дрехите сякаш са хора, които са си купили билети, за да заминат за мечтаната дестинация.
Възглавничката за път е превърната в аксесоар, а авиаторските очила отдавна са част от ежедневни визии. Материите вдъхновени от парашути и униформите на пилотите също са добре съчетани в колекцията.
0 | 0 |