Garnier вече е официално сертифициран от Cruelty Free International

Всички продукти на бранда получиха сертификация по програмата LeapingBunny, че са създадени без тестове върху животни

Garnier вече е официално сертифициран от Cruelty Free International

Garnier,един от водещите глобалникозметични брандове, получи сертификат от Cruelty Free International по програмата LeapingBunny. Той удостоверява, че всички продукти на марката са без тестове върху животни. Това е огромен скок не само за Garnier, но и за козметичната индустрия като цяло.

Мишел Тю, главен изпълнителен директор на Cruelty Free International,коментира: "Garnier е глобален бранд, познат на всички нас. Да се работи с тях, за да се сложи край на опитите с козметика върху животни и те да станат официалночастот програмата Leaping Bunny на Cruelty Free International, е истинско постижение. Отне ни доста време, но Garnier направиха старателна оценка навсички свои доставчици и снабдители и ние сме напълно уверени в резултатите."

Програмата Leaping Bunny изисква от брандовете да направят обстойна проверка по цялата си верига на доставки, включително всички суровини и отделни съставки. Сертификат се дава на всички крайни продукти на бранда – отделни продукти или артикули не могат да бъдат сертифицирани самостоятелно.

Garnier вече е официално сертифициран от Cruelty Free International

За Garnier процедурата по одобрение изискваше да получи декларации от повече от 500 доставчици от цял свят, които дистрибутират над 3000 различни съставки за продуктите на бранда. В продължение на много месеци Garnier и Cruelty Free International работиха заедно, за да осигурят доказателства и да гарантират, че всеки продукт в глобалното портфолио на Garnier може официално да носи логото Leaping Bunny на Cruelty Free International –международно познатото Cruelty Frее лого. Този строг процес гарантира, че потребителите вече могат да купуват продукти на Garnier с пълната увереност, че те отговарят на строгите критерии на Leaping Bunny и са били създадени без тестове върху животни.

Ейдриън Коскас, глобален президент на Garnier, каза: "Garnier е посветен на мисията за прекратяването на опитите с животни от 1989 г. насам. Да бъдеш официално одобрен от Cruelty Free International в рамките на програмата Leaping Bunny е истинско постижение и винаги е било важна част от нашата мисия "Зелена красота" (GreenBeauty). Днес Garnier прави още една решителна стъпка към превръщането си в напълно ангажиран, устойчив, прозрачен бранд, който доставя "зелена красота" на всички нас."

Днешната новина от Garnier е заслужено признание след една наистина забележителна 2020 година за бранда. През нея Garnier обяви инициативата си "Зелена красота" (GreenBeauty). Това е цялостна стратегия за постигане на устойчивост, която цели да трансформира всеки етап по веригата на производство на продуктите на Garnier и драстично да намали въздействието на бранда върху околната среда.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay