8 неща, които намаляват продуктивността Ви на работа

Работите, но просто не можете да се фокусирате...

8 неща, които намаляват продуктивността Ви на работа

Може би защото не сте се наспали предната нощ или защото сте пропуснали закуската тази сутрин. Или може би не е нито едно от тези неща. Може би просто си губите времето в правене на неща, различни от работа. Ето 8 неща, с които повечето хора си губят времето в офиса. Подготвили сме и начини за повишаване на продуктивността, за да сте пълноценен служител.

  1. Писането на съобщения

    Колко време отделяте в уговорки със съквартирантката за това какво ще вечеряте, например? Изключвайте телефона си по време на работа. Или поне изключете интернета си. Ако е толкова важно да разберете каква ще бъде вечерята, изчакайте до обедната почивка, за да разберете.

  2. Оставяте врата на офиса отворена

    Затваряйте вратата, когато имате важна работа. Отворената врата подтиква колегите ви да влизат и да си говорят с вас. Което е супер, но когато не ви чака важен проект.

  3. Приказливи колеги

    Понякога просто трябва да помолите колегите да замълчат, учтиво, разбира се. Страхотно е да имате приятели в офиса, но не забравяйте, че сте на работа. Не позволявайте личните разговори с колегите да пречат на работния процес. Решението? Направете планове за вечерта с колегите, за да можете да се видите и да си поговорите.

  4. Проверяването на и-мейла

    Предпочитате да четете досадните и-мейли, в който предлагат най-различни почивки или продукти "на изгодни цени", вместо да работите, затова проверявате и-мейла си по 100 пъти на час. Излезте от профила си, за да не се изкушавате. Проверявайте го през поне 15 мин. и си позволете да четете и-мейли не повече от 2-3 минути.

  5. Обядът

    Наслаждавате се на обяда си повече от час, за да можете да отложите задачата, която шефът ви е дал? Не е най-добрата идея. Ако излизането за обяд ви отнема много време, носете си храна от вкъщи. Ще ви отнеме 20 мин. да изядете сандвичите, които сте си донесли от вкъщи и ще можете да се върнете към работата по-бързо.

  6. Дългите срещи

    Уверете се, че има програма и човек, който ще ръководи срещата и ще се съобразява с времето. Помолете всички да се подготвят предварително. Екипът ви трябва да е фокусиран, да обсъдите възможно най-много неща за възможно най-кратко време, за да имате повече време да свършите работата.

  7. Груповите чатове

    Груповите чатове с колегите са страхотни, но са предназначени да се използват, когато ви трябва бърз отговор от колегата за предстоящата маркетингова кампания, например. Те не са предназначени за лични разговори. Лични разговори можете да водите и след работа.

  8. Липсата на приоритети

    Всички го правим- започваме от по-лесната задача, въпреки че другите са по-трудни и изискват повече време. Подреждането на приоритетите е много полезно. Изготвяйте списък със задачи за следващия ден. Така ще спестите времето, в което се чудите с коя задача да започнете.

    Опитайте тези 8 неща и ще постигате по-добри резултати по време на работа!

    Станете част от Jenite.bg във Facebook!

1 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay