Драматичният поглед на Мила Йовович » към статията

Сподели галерията:
Сподели снимката:
Снимка: L'oreal
1 от 2
 
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



9
Марта Иванова 24.08.2012|15:23
Мдаа, към мен природата не е била толкова великодушна, остава да разчитам само на козметиката;))))))
8
julieta jivkova 24.08.2012|14:34
Толкова е красива тази Мила :)
7
Zlatina Todorova 24.08.2012|14:07
по -скоро нежен :)
6
gergana topalova 24.08.2012|13:48
Чак да е драматичен...
5
mikky piky 24.08.2012|13:42
Не е кой знае какво жената, но са я направили :)
4
Milen Milkov 24.08.2012|12:29
Това и аз като мъж не вярвам да се успее да се постигне с миглите на която и жена да е!Всичко е само реклама!
3
diana ilieva 24.08.2012|11:54
Добър модел са си избрали :)
2
cvetomira ivanova 24.08.2012|11:12
Всички реклами са подвеждащи, но в края на краищата всеки трябва да помисли, дали е реалност това,което вижда.Абсолютно не те задължава някой да купуваш рекламирания продукт. Аз лично никога не съм се ръководела от рекламите за закупуванито на какъвто и да било продукт. Да не говорим,че ако хич нямаш мигли,как мога да очаквам същия ефект, като на Мила Йовович.Всеки знае,че рекламата е майка на Търговията.
1
angel eyes 24.08.2012|11:03
Мила Йовович е красавица, но не я намирам за чак толкова изкусителна. До голяма степен чарът ѝ идва от очите, които са изразителни и предполагам затова са я избрали за рекламно лице на спирала за очи
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив