Родители се обединиха срещу Victoria's Secret

Те са загрижени, че идеята за сексуалност се продава на тийнейджърите

Специално за пролетната ваканция, гигантът Victoria’s Secret пусна нова младежка линия от серията Pink. Името й е Bright Young Things, което бе една от причините да се появи възмущение у родителите.

Терминът няма буквален превод на български, но се е превърнал в устойчиво фразеологично словосъчетание на Запад. За пръв път се използва през 1920 година, за да наименува ентусиазираните, амбициозни, модерни и уверени в себе си млади хора, чието поведение обаче е буйно и скандално. Изразът се превръща в емблематичен за Холивуд и дори има филм, който носи същото заглавие.

И тук идват недоволните американски родители, които "навързват" нещата. Колекция, появяваща се точно за пролетната ваканция. Слоган, който призовава младите момичета да бъдат скандални. На всичкото отгоре, според тях Victoria’s Secret дори не нарича дъщерите им "хора", а просто "неща" (things - бел.ред.).

Възмущението нараства още повече, когато майките и бащите решават, че бельото на известния бранд е твърде секси за децата им. Според тях, марката налага сексуалност у младите момичета, която е недопустима за тяхната възраст.

Родители се обединиха срещу Victoria's SecretVictoria's Secret
Отговорът на обвиненията не закъснява. От Victoria’s Secret заявяват, че младежката им линия не е насочена към тийнейджърки, а към колежанки. Определяният за скандален слоган е бил насочен именно към тях, във връзка с тяхната пролетна ваканция и традициите, които я съпътстват.


Родителите обаче не искат и да чуят. Във Facebook-страницата на бранда те пишат, че дъщерите им, които дори още не са тийнейджърки, пазаруват често в магазините на марката. Очевидно, те се разпознават в концепцията на бельото, но ядосаните възрастни са убедени, че това повече няма да се случва.
Родители се обединиха срещу Victoria's SecretVictoria's Secret
Не липсват и защитници на Victoria’s Secret. Известната блогърка Джени Ериксън, позната с консервативния си начин на мислене, е написала, че 9-годишната й дъщеря носи бельо на марката.

Аргументите й са, че не иска другите деца да се подиграват на малката Хана, когато се преобличат по лагери или партита с преспиване.

"Не виждам нищо лошо в това едно дете да има хубаво бельо", заявява майката в сутрешния блок "Добро утро, Америка".

Напоследък на Victoria’s Secret им е тръгнало на скандали. Първо бяха обвиненията, че се подиграват с индианските традиции, сега и нападките, че развращават децата.

Вместо обаче родителите да търсят върху кого да си излеят гнева, трябва първо да погледнат самите себе си. И да помислят каква е тяхната роля във възпитанието на малчуганите. Защото винаги е по-лесно друг да бъде виновен за собствените ни грешки. Но дали е справедливо да си затваряме очите пред тях?

Ако тази статия ви е била интересна, присъединете се към Jenite.bg във фейсбук!

12 1
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



11
голям шемет 03.04.2013|15:32
Victoria's Secret искат да бъдат скандални и така още по-популярни
10
Лили Йовова 03.04.2013|15:31
И аз да съм на мястото на родителите бих се разгневила от това рекламно послание
9
Dimana Dimova 01.04.2013|12:56
И според мен е така. За компанията е добре да се случва, защото тийнейджърките сега ще искат да са облечени така повече от всякога.
8
Sisunka Mitevska 01.04.2013|11:32
Доста агресивно от страна на бранда за бельо, ама от друга страна почти всички техни кампании са такива, годишното им шоу крещи секс...
7
Margо Filipova 01.04.2013|10:23
Всичко друго е ток и жица и да се занимаем с това! Направо е откачено!
6
Анита Кралева 01.04.2013|09:58
Тия пък!
5
Рая Дочева 29.03.2013|19:05
Това е някаква ПР акция според мен . Лоша реклама няма .
4
Milena Nqgolova 29.03.2013|18:34
Оффф, само им правят още по-голяма реклама.
3
mariyna todorova 29.03.2013|17:52
Сексът продава и това е общовалидна истина, независимо дали се отнася за мода, музика, кино и пр... От VS едва ли са толкова притеснени, имайки предвид на каква възраст са самите им модели.
2
katya noveva 29.03.2013|17:43
Тези нормални ли са???
1
Dukesa Bub 29.03.2013|16:16
За развращаването на децата от малки са виновни всички. Аз съм твърдо За да се скача срещу подобни марки, които уж винаги насочват продуктите си за големи, но се оказва, че малките са им по-големи почитателки. И на края се чудим защо има момичета, които се събличат голи по дискотеките.
Блондинка се прибира вкъщи: -Скъпи, ще останеш много доволен, като ти кажа нещо. Днес 3 пъти минах на червено и никой не ме спря и не ме глоби. Със спестените парички си купих 3 нови шапки.
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
В един конфликт между сърцето и мозъка, следвайте сърцето си.
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти