Ето как да бъдем енергични през целия ден без да пием кафе

Ето как да бъдем енергични през целия ден без да пием кафе

Пиенето на много кафе или други напитки, които ви обещават повече енергия, не винаги вършат работа, когато искате да сте по-бдителни през целия ден. Най-добре е да се опитате да задържите енергията си по най-естествения начин. Има много здравословни начини да се стимулирате, когато се чувствате уморени - дори и най-малките промени в ежедневието ви могат да направят най-голямата разлика в живота ви.

Кратка дрямка

За някои хора продължителната дрямка е полезна за подобряване на бдителността и продуктивността. Кратка 20-30-минутна дрямка следобед може да ви помогне да се презаредите. Колкото и изкушаващо да е, не прекалявайте с дрямката, защото това може да намали количеството сън, което получавате през нощта, а това води до по-малко енергия през целия ден.

Ето как да бъдем енергични през целия ден без да пием кафе

Намалете приема на кофеин

Важно е да ограничите количеството кофеин, което приемате през деня, защото може да ви накара да се почувствате по-малко енергични, след като ефектът изчезне. Никога не е добра идея да разчитате на нещо, което да в помогне да бъдете по-енергични. Освен това кофеинът може да засили нивата на стрес и да предизвика тревожност. Оптималното количество кофеин, което трябва да приемате е до 400 милиграма.

Упражнения (навън)

Упражненията навън, а не вътре, подобряват енергията, намаляват нивата на стрес и повишават бдителността. Освен това имат общо добро влияние върху вашите емоции, като ентусиазъм и намален гняв. В допълнение към тези ползи, можете да си набавите и малко витамин D от слънцето през летните месеци, което повишава ендорфините, които пък повишават настроението. Не приемайте, че бягането на бягаща пътека е лошо – то всъщност ви помага да с контрола и мотивацията, като по този начин ви кара да се чувствате по-щастливи и по-добри.

Ето как да бъдем енергични през целия ден без да пием кафе

Повече протеини

Приемът на протеин зарежда енергийните ви нива и играе важна роля в разпространяването на кислород през тялото ви в кръвта. Най-добре е да избягвате сладко и въглехидрати, когато жадувате за нещо за ядене, защото, въпреки че те могат да ви залъжат в този момент, може да се почувствате зле след това.
Вместо това се опитайте да похапвате храни, които съдържат протеини и мазнини, като зеленчуци или кисело мляко с плодове за да увеличите енергийните си нива.

Хидратиране

Пийте 8 чаши вода всеки ден, за да бъдете енергични, защото умът ви е силно повлиян от състоянието на хидратация. Дори минималната дехидратация може да намали части от мозъчната ви функция. Може да влоши настроението, паметта и концентрацията ви и да увеличи главоболието и умората.

Ето как да бъдем енергични през целия ден без да пием кафе

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
- Скъпааа, прибрах сеее! Ммм, как вкусно мирише. На пържолки?- Не е от нас!
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Чини ми се, всички съдбоносни предели в човешкия живот са все така коварно неразличими. Човек...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти