Ефективни упражнения за жени над 40 години

Ефективни упражнения за жени над 40 години
Pexels

Повечето хора си мислят, че единственият начин за изгаряне на излишните калории е тичането, но пък има и хора, които не обичат да тичат. Истината е, че има и други начини за изгаряне на калории, като например упражнения. 

Упражненията, които ще ви покажем, изгарят дори повече калории от тичането. Ето и нашите предложения за ефективни упражения за жени над 40 години:

1. Упражнения с гири 

Ефективни упражнения за жени над 40 години Pexels

При упражненията с гири, изгаряте 20,2 калории в минута. Това е същото количество калории, които се изгарят за 6 минути тичане. Освен това упражненията с гири оформят мускулатурата на тялото и дават сила. 

2. Бърпи

След няколко минути изпълнение на упражнението бърпи, ще бъдете облени в пот. Това упражнение тренира цялото тяло и увеличава сърдечната честота, като кардиото. Упражнението е следното: клякате, след което избутвате краката си назад, като ръцете са в позиция за лицева опора, след което се изправяте, скачате и пляскате с ръце над главата си. 

3. Велоергометър

Карането на колело на закрито е чудесен начин да изгорите малко мазнини. Вашият метаболизъм ще продължи да бъде значително по-бърз до 48 часа след тренировката, така че ще изгаряте мазнини, дори докато си почивате. За 60 минути каране на колело, ще изгорите средно 700-800 калории. 

4. Скачане на въже

Скачането на въже е нещо изключителн ефективно, което можете да правите и вкъщи, защото единственото нещо, което ви е нужно, е въже. За 45 минути скачане на въже можете да изгорите 563 калории.

5. Бягаща пътека с наклон

Не е задължително да тичане на пътеката. Можете да ходите с високо темпо и под наклон и ще изгорите доста калории. Плюс това няма да натоварите ставите си, което е страхотно. 

6. Плуване

Ефективни упражнения за жени над 40 години Pexels

Плуването е чудесен вариант, ако имате проблем със ставите, защото плуването оказва много малко напрежение върху тях. Освен това, когато плувате, използвате цялото си тяло, тоест всичките си мускули. 

Каквото и да изберете, има една тайна за успеха: постоянство!

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка си говори с приятелка: -Вчера ходих на очен лекар. -И какво ти каза? Как си със зрението? -Със зрението съм добре, но има друг проблем. Докторът ми каза, че трябва да науча азбуката.
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Любовта не е в другия, тя е в нас самите - ние я събуждаме. Но за да я събудим, се нуждаем от...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти