От А до Я: За зеленчуците и техните полезни свойства

Важно е суровите зеленчуци да присъстват минимум два пъти на ден в ежедневието ви

От деца знаем песничката с познатия рефрен "зеленчуци който не яде, той голям не ще да порасте". Днес ви припомняме, че и след като пораснете, трябва да продължавате да консумирате често зеленчуци.

Зеленолистните зеленчуци като маруля, аспержи и авокадо са полезни и богати на фитохимикали - вещества, които са известни с отличната превенция срещу ракови и сърдечно-съдови заболявания.

Антоцианините, съдържащи се в лилавите плодове и зеленчуци, ще предпазят клетките на тялото от свободните радикали и ще си осигурите анти-стареещ ефект. Залагайте на боровинки, касис, черевено зеле, черевен лук, черно грозде със семки и така нататък.

За да си осигурите целогодишна защита и здрава имунна система, залагайте на антиоксидантите кверцетин и алицин, които ще откриете в лука и чесъна. По този начин ще се предпазите от инфекции и ще ускорите възстановяването от настинки.

Още полезна информация, за да бъдете по-млади, по-красиви и по-слаби с помощта на зеленчуци, можете да научите във fitwell.bg!

1 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Доктор минава на визитация. В отделението по травматология му казват: -А ето тази блондинка постъпи вчера. -Какъв е проблема? -Счупен крак. -И как го е счупила. -Взела е гребло и е събирала листа в...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Не търси добрите качества в един мъж - всеки има такива! Търси лошите и се запитай, можеш ли да...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти