12 храни, които са богати на желязо

12 храни, които са богати на желязо
pixabay.com

Храните богати на желязо могат да помогнат и предотвратят анемия. Повечето хора не знаят дали приемат достатъчно желязо, а най-добрият начин да си го набавим е чрез правилно хранене, с храни, които съдържат желязо.

Най-честите симптоми при липсата на желязо са отпадлост и изтощение, светла кожа, нуждата от нервното потропване с крак (например, когато сме кръстосали крака), косопад и чести инфекции в организма.

Жените и по-специално тези, които са вегани и вегитерианци, най-често получават тези симптоми. Хората, които избягват най-добрия източник на желязо, а именно месото, трябва да се уверят, че го осигуряват на тялото си чрез други храни. 

Ако искате да опитате храни, които ще ви помогнат да балансирате липсата на желязо, приготвили сме ви следния списък, който ще ви бъде полезен:

- Сусамени семена

- Кафяв боб

- Сготвен спанак

- Черен шоколад

- Нахут

- Сушени домати

- Слънчогледови семки

- Леща

- Сушени сливи

- Картофи

- Маслини

- Грах

Можете да включите във вашето меню само любимите си храни. Така лесно ще свикнете стях и ще си осигурите необходимото желязо.

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Доктор минава на визитация. В отделението по травматология му казват: -А ето тази блондинка постъпи вчера. -Какъв е проблема? -Счупен крак. -И как го е счупила. -Взела е гребло и е събирала листа в...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Когато желанието и страхът са едно и също, наричаме този сън кошмар. Грегъри Дейвид Робъртс
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Вярвате ли в прераждането?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти