20 хитрини за стегнати ръце, бедра и дупе

Как да се движим достатъчно, без да ни трябва време и желание за спорт

20 хитрини за стегнати ръце, бедра и дупе

В съвременното натоварено откъм седене пред компютрите ежедневие, много хора не намират време за спорт. Други пък дори не харесват понятието "спорт". Което обаче съвсем не означава, че харесват понятията "напълняване" или "отпуснато тяло".

Ако и вие попадате в някоя от изброените категории, ако не се чувствате никак запалени по идеята да се затваряте във фитнес залата, да се потите, или да изразходвате часове седмично в джогинг, събраните тук съвети са точно за вас. Ние пък ще ви окажем морална подкрепа, като също приемем предизвикателството да ги приложим във всеки удобен момент.

Тези хитрини ще ни помогнат не само да отслабнем и да се стегнем видимо, но и да изживяваме дните си пълноценно. Тонизирани, заредени с енергия и добро настроение още от сутринта. Без да правим нищо, което ни е неприятно. И без да си имаме неприятности със съчетаването на многобройните задачи за седмицата. 

1. Подскачаме! 

Този съвет е по-скоро за дамите с малки деца - останалите вероятно ще ги е срам да си подскачат сами по улиците. Но никой няма да си помисли нищо странно за вас, ако го правите заедно с хлапето си на връщане от училище. Напротив, най-много да усмихнете минувачите и да повдигнете настроението им.

2. Подреждаме!
Старайте се да правите по нещо дребно във всяка стая от дома си, когато минавате през нея. Например, ако отивате да си вземете книга от спалнята, загладете постелята на леглото, подредете отново възглавниците, "стройте" в редичка шишенцата с лакове на тоалетката.

3. Въртим обръч! 
Ето една чудесна идея, с която да запълните минутите за реклама по телевизията. Всеки път, щом започнат да ви досаждат с безкрайното предлагане на ненужни продукти, се обръщайте към обръча. Така прекъсването на любимото ви предаване ще мине много по-бързо и дори ще бъде полезно.

4. Броим стъпки! 
Може и да имате автомобил, но това не означава да ходите с него дори до близката аптека. Или до малко по-далечната аптека. В случай че искате да бъдете във форма, трябва да вървите пеш поне километър и половина на ден. Ако това ще ви стимулира, можете да си броите наум крачките: около 2000.

5. Танцуваме! 
Не само в дискотеката, въпреки че и това е добра идея за горене на калории. Предлагаме ви още нещо обаче. Докато се приготвяте за излизане (това едва ли са 5 минути), си пуснете любима бърза музика, усилете звука и танцувайте. Танцувайте така, сякаш никой не ви гледа и сякаш от това ви зависи животът.

6. Стоим прави! 
Ако работите с офис и в седнало положение, това едва ли се отразява добре на фигурата ви, да не говорим за здравето. Опитайте да вършите част от задълженията си в изправено положение - докато говорите по телефона или комуникирате с колега, например. Препоръчително е, ако това е възможно, стоенето да се извършва в продължение на 15 минути от всеки работен час. 

20 хитрини за стегнати ръце, бедра и дупеAlexander Bauducco7. Обичаме слънцето! 
Редица проучвания показват, че достатъчното количество на витамин D в организма му помага да изгаря доста повече калории и мазнини. Затова се грижете да прекарвате поне по 20 минути на ден под ласката на слънчевите лъчи.

8. Състезаваме се със себе си! 
Следващия път, когато миете чиниите, чистите банята, бършете прах и т.н., си поставете определено време за целта. Освен, че ще свършите с неприятните задължения по-експедитивно, ще изгорите и много повече калории. Ако трябва да бъдем точни, изследвания показват, че що се отнася до бързата домакинска работа, тя не е срам за майстора, но пък при нея се изгарят двойно повече калории, отколкото при бавната.

9. Вилнеем с прахосмукачката! 
Докато почиствате пода с недотам любимия уред, можете да си правите следния домашен фитнес: полагайте съзнателни усилия да свивате мускулите на гърдите и задната част на ръцете, когато бутате прахосмукачката напред, след това се съсредоточавайте върху горната част на гърба и бицепса и издърпвайте.

10. Пазаруваме! 
Когато сте в супермаркета, използвайте кошница вместо количка за носене на продуктите.

11. Зяпаме витрините! 
Можете да използвате обедната си почивка за т.нар. "window shopping" - обикаляйте по магазините, но без да влизате в тях, за да извършвате реални покупки. Просто разглеждайте витрините, и то не много бавно. По този начин се изгарят немалко калории, но не ви го препоръчваме, ако имате склонност към шопахолизъм.

12. Играем си на туристи!
Като не можем постоянно да пътуваме и да разглеждаме нови и нови световни забележителности, защо пък да не се порадваме на чудесата в собствения си град? Всяка седмица отделяйте по час-два в графика си за уикенда, за да отидете на интересно място, което ви е наблизо, но отдавна не сте посещавали. Носете със себе си и фотоапарат, експериментирайте със снимките, за да ви бъде още по-забавно.

13. Целуваме се!
Вероятно сте чували, че и от това приятно занимание може да се отслабне. Ако с вашия партньор сте достигнали рутина, в която дългите целувки са рядкост, може би е време да се замислите за промяна в отношенията и връщане на стария огън. Не е нужно изрично да споменаваме, че и сексът е първокласен фитнес, нали?

14. Носим куфари! 
Когато пътувате, опитайте да вдигнете куфара си и да го носите за дръжката в продължение на 20 минути, вместо да го плъзгате по удобните колелца.

20 хитрини за стегнати ръце, бедра и дупе15. Играем боулинг! 
Подобно забавление веднъж седмично със сигурност ще се отрази разтоварващо както на нервите, така и на теглото ви. Ще изгаряте допълнителни калории, ако си измислите своеобразен "танц на радостта", с който да празнувате по-важните попадения. Или пък подигравателен танц, с който шеговито да дразните противниците.

16. Мием пода!
Отделяйте за това по 25 минути, два-три пъти седмично. Първо движете парцала хоризонтално, а след това и хоризонтално. Това е ефективно упражнение, след което вие ще светите от енергия, а домът ви - от чистота.

17. Катерим стълби! 
Дори само по себе си, това ежедневно упрежнение може да ви донесе изключително приятни видими резултати. Ако говорим за твърде висок етаж, можете да вземете асансьора за част от разстоянието, а останалата да изкачите сами.

18. Тичаме с кучето! 
Aко си имате четириног най-добър приятел, опитайте да тичате с него, вместо да вървите по време на разходките. Щом се уморите, преминавайте в бърз ход и след това отново забързвайте темпото. Сигурни сме, че така и Кучо ще бъде щастлив, докато вие влизате във форма!

19. Играем на "Филми"! 
Може би знаете правилата: разделяте се на отбори; единият човек от отбора обяснява с всевъзможни жестове отделните думи от заглавието на филм, а другият трябва да го отгатне. Имате определен брой минути, след чието изтичане противниците ви се опитват на свой ред да обяснят и познаят филма. Забавно е, раздвижено е, освен това когато времето за обяснение ви притиска, хабите нерви. И така горите още повече калории. 
 
20. Садим дръвчета! 
Включете се в някоя такава инициатива, или сами я организирайте. Саденето на дръвче може да се превърне в чудесен начин за изразходване на енергия. 

Ако този материал ви е харесал и искате да получавате от нас още приятни съвети за влизане във форма без диети и фитнес, присъединете се към Jenite.bg във фейсбук!

250 8
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



29
нова надежда 04.04.2013|19:22
Лятото ходя пеша по 4 км и пак имам дупе;(
28
нова надежда 04.04.2013|19:22
27
Kalina Boqnova 29.03.2013|18:56
Само това с прахосмукачката и миенето на пода и подреждането не ми хареса. искате да кажете, че домакините са със супер тела?
26
mariyna todorova 29.03.2013|18:12
Определено има супер много начини да се движим и в ежедневието, лишавайки се от някои удобства. Лично аз гледам да прекарвам повече време с децата.
25
viki todorova 29.03.2013|17:53
Аз наблягам на ходенето пеш и се чувствам в отлична форма.
24
Nina Rosi 29.03.2013|14:43
Така е, ако искаме да отслабнем се иска спазване на режим, не може само на тренировките да разчитаме, тъй като е мнооого трудно да изгориш погълнатите от някои изкушения калории. Но пък за поддържане на форма и тонус са си ок.
23
Вяра Петрова 29.03.2013|13:58
Не съм се замисляла, че всяко едно движение може да ми помогне за по-добра фигура.
22
didka abadjieva 29.03.2013|09:25
Ходенето пеша е здраве, за това аз на него наблягам.
21
roni peteva 28.03.2013|19:12
Движение на тялото и по малко застоял живот и всичко се подрежда.
20
Tanq Ilieva 28.03.2013|17:15
Eдинствено ходенето,подскачането,качването на стълби,танцуването и тичането с кучето хабят някакво количество калории...всички други изброени неща са глупости,дори и да хабят енергия,количеството и е хипер малко...А и кел файда да се правят тези неща,ако после седнем на масата и се наядем като прасета...Най-важното е храната-70% храна,30% тренировки .Този,който е писал статията,изобщо няма понятие от спортуване и хранене
19
Кристина Минкова 28.03.2013|16:45
В движението е истината
18
viki stoilova 28.03.2013|16:31
Още малко да се оправи времето и ще започна да катеря стълби. Знам, че доста калории се изгарят.
17
Виличка Лъжичкова 28.03.2013|16:12
Движението само по себе си е спорт!:)
16
Vanesa Apostolova 28.03.2013|16:02
всекидневното движение и най-простите неща могат да са от значение за добрата ни фигура.
15
ekaterina tsoneva 28.03.2013|15:57
е може ли пък да не мия 2 - 3 пъти пода по 25 минути
14
mihaela angelova 28.03.2013|14:56
и аз чакам да се затопли, че по този студ не ми се върви 30 минути
13
Момиче То 28.03.2013|14:44
Ахаха да;)) И това ли гори калории!;))
12
Beautiful Mind 28.03.2013|14:43
Ако НЯКОГА се стопли времето нямам против да ходя всеки ден пеша до работа и обратно. Все пак са ми близо 6 км
11
Жужка Жужа 28.03.2013|14:43
Стягането не идва само от упржаненията, ако не стопиш мазнините по бедрата и да блъскаш нещо, няма да си проличи. Трябва си диета.
10
Момиче То 28.03.2013|14:42
Прави клекове! Всеки ден по 50 и увеличавай:) С дупето назад, не с коленете напред;)
9
Beautiful Mind 28.03.2013|14:41
Имали са и повече свободно време. А ние сега само бачкаме и после нещо допълнителни правим като заетост. Някакъв ужас е.
8
Жужка Жужа 28.03.2013|14:41
Активен спорт и активен живот! Всичко това помага.
7
Момиче То 28.03.2013|14:39
А бе като цяло трябва да си активна, движеща се личност и всичко ще ти се стяга:))
6
krasimira jekova 28.03.2013|14:31
ехе то по тези стъпки то нон стоп ще тренирам
5
Пияно пиле 28.03.2013|14:30
Много интересни предложения, ясно е,че чрез всяко движение изразходваме калории,а колко абсурдни за споменаване бяха някои няма да коментирам :) ако на ден отделям по 2 часа за разговор с колегите ще е супер :Р
4
Galin Todorov 28.03.2013|14:18
Много добри съвети, трябва да се ходи пеша, колкото се може повече, и естествено при извършване на повече домакинска работа също може да се изгорят повечко калории, изкачването на стълби също, макар, че е доста изморително.
3
bilyanka razpilyanka 28.03.2013|13:17
Повече движение това е истината! В ежедневието си можем да си намерим хиляди начини да се радвижим не е нужно това да е само фитнеса или еднотипните упражнения с хиляди повторевия.
2
Анита Кралева 28.03.2013|11:56
Много ми е трудно и на мен да си стегна бедрата, задникът не ми е такъв проблем!
1
Katerina Dieva 28.03.2013|11:45
Едно време жените не са имали нужда да ходят на фитнес, за да изглежда добре, именно защото са отделяли доста време на подобен род занимания и най-вече са били доста поа-ктивни по отношени ена къщната работа, предвижвали са се с колело и пр. за това са можели да си позволят някои изкушения по отношение на храната.
Преди Коледа две блондинки отишли в гората. Ще търсят елха за празника. Търсили, търсили. Обикаляли, обикаляли. Накрая грохнали от умора. Едната блондинка казала: -Виж какво, муцка. Омръзна ми да...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Любовта не е в другия, тя е в нас самите - ние я събуждаме. Но за да я събудим, се нуждаем от...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти