Как да запазите кожата си: Спящата красавица

Прочетете статията и следвайте стъпките, чрез които ще запазите кожата си красива за по-дълго

Както всички знаете, сънят е много важна част от нашия живот. След изморителния работен ден и домашните задължения, идва времето, когато всяка от нас иска да се отдаде на заслужена почивка в удобното си легло.

Може би сте чували израза "сън за красота”. Точно на това ще обърнем внимание днес. Освен, че сънят ни е нужен, за да поддържаме тялото си, той ни помага да запазим и свежия си външен вид.

Затова днес решихме да ви дадем няколко съвета как да подобрите съня си, а заедно с него и красотата си.

Защо сънят е важен за вашата красота?
Едно от най-важните неща, които сънят ви носи, е почивката. Тя подобрява всички функции в тялото ви, включително кръвообращението, което е много важно за прекрасния вид на кожата. Един от най-неприятните ефекти върху нея е от недоспиването. Когато сте изморени, кръвоносните ви съдове се разширяват. Тогава се получават торбичките под очите, които всички мразим.

Как да запазите кожата си: Спящата красавицаThinkstock/Guliver

Ако става въпрос за продължителността на съня ви, повечето часове не гарантират по-красива кожа. Всички знаете, че най-здравословният сън е 8 часа. Това се отнася и за кожата на лицето ви. Повече от тези часове няма да навредят, но по-малко определено ще ви се отразят неприятно.

Важно е да знаете, че сънят ви трябва да е под режим. Опитвайте се всяка вечер да спите по осем часа, без да правите пропускания. А преди да си легнете, се отърсете от всички неприятни усещания и стрес, които сте преживяли през деня. Важно е да заспите възможно най-спокойни и отпуснати.

В каква поза да спите?
За да си починете пълноценно и да запазите красотата си възможно най-добре, е препоръчително да спите по гръб. Когато спите по корем, лицето ви е обърнато към възглавницата, което кара кожата ви да се "мачка". Може би сте виждали следите по лицето си? Е, това не е много добре за кожата ви. Освен това, когато спите в тази поза, задържате течности.

Хубаво е да спите на бели чаршафи и калъфки, защото в тях няма оцветители, които да дразнят кожата ви. Желателно е да са от по-меки материи.

Как да запазите кожата си: Спящата красавицаThinkstock/Guliver

Какво не трябва да правите преди да заспите?
Преди да потънете в страната на съня, не трябва да пушите и пиете. Алкохолът причинява неспокоен сън, затова се ограничете само с една или две чаши. Пушенето причинява безсъние - опитвайте се да го избягвате.

Ако мислите, че по-лошо от това няма, ще ви изненадаме. Заспиването на включен телевизор може да има същите неприятни последици, както алкохолът и цигарите. Със своите вредни лъчи той също може да разстрои съня ви, а в най-лошия случай - да ви го отнеме.

Какво да хапвате за по-добър сън?
Избягвайте обилното ядене преди лягане. Все пак искате тялото ви да си почине, а не да се опитва цяла нощ да храносмила вкусовото ви "прегрешение”, нали>? Ако в крайна сметка сте много гладни, можете да схрускате нещо съвсем малко, което да е под 200 калории. Изпийте чаша мляко или хапнете няколко сухара, но в никакъв случай месо.

Кои витамини ни помагат в съня?
Липсата на витамини и минерали в тялото ви не се отразява добре на красотата ви. Витамините от група Б са много важни за серотонина, който е свързан с почти всичко в тялото ви, включително възрастта на кожата ви.

Калцият, цинкът и желязото също са ви нужни, за да спите пълноценно, а кожата ви да се запази красива.

Трябва ли да използвате козметика?
Дори да направите всичко, което ви казахме досега, ако не почиствате лицето си преди сън, ефектът няма да е желаният. Трябва да използвате и хидратиращ нощем крем, който също да спомогне за сияйна кожа. Ако изпълнявате всичко написано дотук, със сигурност ще имате отпочинал вид и свежа кожа.

За още полезни съвети станете част от Jenite.bg във Facebook!

4 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



21
Марийка Чеканова 02.04.2014|17:05
Сънят е важна част от цялостното възстановяване на тялото, за това не трябва да се пропуска.
20
Krisi Peneva 02.04.2014|16:39
Хиляди изисквания, а има кремове, които помагат на кожата ни да се възстанови и да изглежда добре и как да не спя по корем, като само така заспивам.
19
rozalij gencheva 02.04.2014|09:02
Хареса ми статията, съветите са добри.
18
marieta georgievich 01.04.2014|16:32
Хубава статия, но някой неща са ми непосилни.
17
Lili Mileva 01.04.2014|16:20
Както всичко друго в нашето тяло, така и кожата ни се нуждае от специални грижи и внимание.
16
Ruslana Hristova 01.04.2014|15:39
полезна статия
15
Църна Мацка 01.04.2014|14:35
Брей, то наистина трябва да сме леко кралски особено с толкова изисквания.
14
Батко Реджеп 01.04.2014|12:39
Има много начини .
13
roni peteva 01.04.2014|08:42
Полезна статия, благодаря ви!
12
rozalij atanasova 31.03.2014|21:41
Задължително вечер изпивам една чаша мляко и ми действа добре и на съня.
11
rebelle fleur 31.03.2014|17:06
Абсолютно задължително преди сън е да се почисти лицето и да се нанесе крем, както и крем за ръце, след една определена възраст това си е направо ритуал като миенето на зъбите преди лягане.
10
северозападнала мома 31.03.2014|16:27
Сънят е необходим, за да се възстанови целият ни организъм, така че не трябва да се пренебрегна, но и да се злоупотребява с него.
9
мили ванили 31.03.2014|16:25
Статията е страхотна!Ще следвам съветите.
8
Бони бон 31.03.2014|16:23
Редовният и здравословен сън си е всичко
7
Вилислава Георгиева 31.03.2014|16:17
Хубаво съвети , но ме трудно да не спя по корем, аз само така спя.
6
Блабла Блаблаблабла 31.03.2014|16:12
Ооо я бягайте от тук, ще спя, както си искам. На мен пък по корем ми най-удобно!
5
кученцето пиджи 31.03.2014|16:11
Сънят е здраве !
4
Анжелина ЖУЛИ 31.03.2014|16:00
Тези съвети, като за някакви начинаещи дечица са;) Тези неща са повече от ясни, мислех че нещо ново ще прочета.
3
Anna Vasileva 31.03.2014|15:18
и все пак е хубаво покрай всички приготовления за сън да си оставим време и да живеем :Р
2
работната пчела 31.03.2014|14:59
Добре,че и секс не се забранява, че тогава наистина ще я окъсаме :Р
1
Roberta Tododrova 31.03.2014|14:33
Много добри съвети, сънят наистина е жизненонеобходим както за кожата, така и за възстановяване на тялото, аз също се опитвам да спя по 8часа на денонощие, но понякога са 6 и наистина на другия ден нито се чувствам, нито изглеждам добре.
Блондинка си говори с приятелка: -Вчера ходих на очен лекар. -И какво ти каза? Как си със зрението? -Със зрението съм добре, но има друг проблем. Докторът ми каза, че трябва да науча азбуката.
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
В един конфликт между сърцето и мозъка, следвайте сърцето си.
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти