Как да останете във форма, ако сте жена с кариера

Вие сте работеща майка? Трудно ли е да поддържате форма, докато спазвате натоварения си график? Това е предизвикателство. Но имаме добра новина за вас – имаме решение.

Как да останете във форма, ако сте жена с кариера
Pexels

Наблюдавайте каква е стойката ви в офиса. Стойката ви може да повлияе положително или отрицателно на тялото ви като цяло – гръб, крака, ханш, лакти, шия. Следвайте тези правила, когато работите с компютър:

– Уверете се, че краката ви са стабилни на пода
– Седнете изправени, без да огъвате гърба си
– Дръжте клавиатурата на достатъчно разстояние, за да ви е удобно
– Уверете се, че екранът е на няколко сантиметра под погледа ви. Екранът не трябва да е твърде близо

Пийте много вода, за да поддържате тялото си хидратирано. Водата е живот. Препоръчителното количество, което трябва да пиете, е 8 чаши. Водата ще ви помогне да имате по-гладка кожа, ще ограничи подуването на корема, ще изгори калории, ще ви помогне да загубите няколко килограма. Как да разберете дали пиете достатъчно вода? Погледнете урината си. Ако е твърде тъмна, това е знак, че не пиете достатъчно.


Поставете си цели. Следването на план какво искате да постигнете е жизненоважно за работещата майка, както и за всеки човек. Целите могат да бъдат както краткосрочни, така и дългосрочни. Запишете ги. Те трябва да са конкретни. Ако искаме да успеем в живота си, трябва да знаем какво искаме, тогава да го направим. Трябва да бъдат измерими, както и постижими. Задайте времето, необходимо за постигане на определена цел, било то краткосрочна или дългосрочна.


Хранете се здравословно, спазвайки балансирана диета. В кухнята ви не трябва да липсват зеленчуци, плодовете, протеините, въглехидратите. Обядът и закуската ви могат да са по-леки, но се уверете, че ще имате обилна закуска. Би било полезно, ако не пропускате нито едно ядене, освен ако не сте в период на фастинг.

Забележете промените в тялото си. Вие сте човек, а не машина или робот. Вашите мускули се нуждаят от релакс. Би било полезно, ако спортувате ежедневно, независимо от вашата възраст. Ако работите в офис, се стремете на всеки няколко часа да ставате и да се разхождате няколко минути.


Отделяйте всеки ден по няколко минути за свое любимо занимание. Може да бягате, да скачате на въже, да правите йога, да рисувате и т.н.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка попълва формуляр. Ще кандидатства за американска виза. В крайна сметка не я одобрили, защото в последната графа на формуляра, там където пишело "не попълвай”, тя написала...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Животът е твърде кратък, за да не си жив, да не бъдеш страстен и да преливаш. Разкарайте нещата,...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти