Преборете пролетната умора с храна

С храна срещу пролетната умора

В събота срещу неделя преместихме стрелките на часовника с един час напред, но последствията върху организма ни ще са видими поне още седем нощи след това. Безсънието е нормална реакция на организмът, който се опитва да се адаптира към промените. Италиански диетолози препоръчват да се преборим със стреса и липсата на сън чрез храната.

 

Пролетната умора ще ви напусне, ако хапвате хляб, макаронени изделия, ориз и ечемик – те предизвикват сънливост. Прекалено солените, люти храни, както и яйцата, сиренето и рибата, също влияят зле на опитите ви да си починете през нощта. По-скоро заложете на зеленчуковата салата, защото след една порция маруля, репички и зеле ще заспите като бебе.

 

Десертът ви също може да е приспивен – печена тиква или пък кофичка кисело мляко с мед. Така няма да усетите как организмът ви ще се адаптира към новия сезон.

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка се хвали на приятелката си: -Днес си купих специална поилка за морските ми свинчета. Представяш ли си? Там има едно копче, като го натиснеш и пуска вода в купичката. -Е те, морските...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Не търси добрите качества в един мъж - всеки има такива! Търси лошите и се запитай, можеш ли да...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти