Доза цвят в дигиталния свят.

Доза цвят в дигиталния свят.
Instagram

Всеки има нужда от поне малко красота в своето ежедневие, особено дамите. Казват, че щастието, което резонира от един букет цветя привлича само позитивни емоции, ето защо трябва по-често да се радваме на цветята.

Доза цвят в дигиталния свят.

Първата в България инфлуенсър маркетинг агенция RevTag, заедно с Lusso by Borisovi, създадоха една истински цветна кампания, усмихвайки хиляди инстаграм потребители.

Доза цвят в дигиталния свят.Instagram

В красивата кампания се включиха редица популярни лица в социалните мрежи. Нашумялата напоследък актриса и модел Лина Роскин, изкусителната Ася Капчикова и доказания фитнес инфлуенсър Христиана Парова са само част от красавиците, които бяха част от цветната кампания. Проектът имаше за цел да въздейства позитивно на публиката, да накара някой да се усмихне и естествено да провокира някого да подари на любим човек един очарователен букет от Lusso by Borisovi.

Доза цвят в дигиталния свят.Instagram

Особено интересен е подходът, който RevTag предприеха за реализацията на тази кампания. Агенцията използва алтернативна маркетинг стратегия, която се базира на един интересен факт. Изненадващо или не, основните потребители на цветя и букети са всъщност мъжете. Красив подарък или мил жест, с повод или без, всеки мъж иска да зарадва някоя специална за него жена с прекрасен букет цветя. Това накара RevTag да фокусира вниманието си точно върху мъжката аудитория, именно затова избраха инфлуенсъри от женски пол, които имат около 50% последователи мъже и оцветиха техните профили с прелестни букети. Колкото и странно на пръв поглед да изглежда мъже да бъдат целева група на кампания за цветя, всъщност се оказва, че това е правилният подход. Съдейки по високия интерес и позитивния отклик на публиката към бранда на Lusso by Borisovi, лесно може да се заключи, че кампанията, изготвена от RevTag е успешна.

Доза цвят в дигиталния свят.Instagram

Да зарадваш любим човек, подарявайки му красота е може би едно от най-приятните усещания и несъмнено зарежда както нас, така и адресата. Нека по-често се сещаме да даряваме цвят.

Доза цвят в дигиталния свят.Instagram

 

Информация за още интересни и вдъхновяващи инфлуенсъри и интересни кампании можете да получите от първата в България Инфлуенс Маркетинг Компания #RevTag

Станете част от Jenite.bg във Facebook!



1 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Спорят две блондинки: -Това е той. -Не е той. -Той е. -Абе не е той. -Хайде да го питаме. -Добре. -Извинете, това вие ли сте? -Да, аз съм. Двете блондинки едновремено една на друга: -Видя ли, бе!?
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Любовта не е в другия, тя е в нас самите - ние я събуждаме. Но за да я събудим, се нуждаем от...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти