Инфлуенс маркетинг на ново ниво

Инфлуенс маркетинг на ново ниво
RevTag

Инфлуенс маркетингът е вече доста разпознаваема рекламна дейност дори и на българския пазар. В основата си тя представлява продуктово позициониране на конкретен продукт, услуга или бранд в постове на популярни хора в социалните мрежи - така наречените инфлуенсъри. Чрез тяхната препоръка се постигат няколко основни ефекта: достига се много тясно до желаната от бранда аудитория, а инфлуенсъра се превръща в лице на конкретния бранд, с което скъсява процеса на покупка, поради създаденото вече доверие между него и последователите му.

Най-често инфлуенс маркетинг кампаниите са фокусирани върху популяризиране на конкретен продукт, главно в сферите мода, красота, здраве и пътешествия. В практиката брандовете могат да се свързват сами с инфлуенсърите, но най-често за управлението на инфлуенс маркетинг кампании се използват специализирани агенции. В България специализираните агенции не са много, но има и много ПР агенции, които също предлагат тази услуга. На малък пазар като българския е трудно да се изпъкне, най-малкото защото броя инфлуенсъри са малко и компаниите често оперират с един и същ ресурс.

Инфлуенс маркетинг на ново нивоRevTag

На пръв поглед не е лесно да се откроиш като инфлуенс маркетинг агенция, но една компания прави изключение – RevTag. Те прилагат нещо различно, но и всъщност толкова логично, това в което са най-добри - инфлуенс маркетинг. Те създават иновация в своя бранш, като се превръщат в първата инфлуенс маркетинг агенция, която използва инфлуенс маркетинг кампания за собственото си популяризиране.

Инфлуенс маркетинг на ново нивоRevTag

Кампанията представлява раздаване на брандирана инстаграм рамка за снимки, която се разпраща до над 150 популярни и успешни инфлуенсъри в България. Всеки един от тях трябва да си направи креативна снимка с рамката и да я качи в профилите си в социалните си мрежи, като сложи конкретни хаштгаове.

Кампанията е под формата на конкурс, в които ще бъдат избрани 20 инфлуенсъра, които ще спечелят интересни награди от партньори и клиенти на компанията – почивки от Гранд Хотел Банско и Гранд Хотел Св. Влас, платинена карта от фитнеси Пулс, застраховки от застрахователно дружество БулИнс, есенно-зимни якета от модния бранд Esprit и копие от книгата "Мистични разходки из България".

Инфлуенс маркетинг на ново нивоRevTag

Освен че компанията прави нещо различно, те показват не малка част от добрите и изявени инфлуенсъри в България, с които те работят, както и част от своите големи клиенти. Ще следим с интерес тази кампания, която ще завърши през края на септември.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка се обажда на компютърен специалист. Има проблем с компютъра си. - Ало! Имам проблем с компютъра. Пише ми на монитора, че не ми разпознава принтера. -И Вие какво направихте? Ами обърнах...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Когато желанието и страхът са едно и също, наричаме този сън кошмар. Грегъри Дейвид Робъртс
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти