Кегел упражнения за пълноценен сексуален живот

Кегел упражнения за пълноценен сексуален живот
Pexels

Що се отнася до поддържането на пълноценен сексуален живот, различни варианти на тренировки и йога могат да играят особено важна роля. Въпреки това, упражненията на Кегел, които са твърде лесни, могат да помогнат за укрепване на мускулите на тазовото дъно и също така да поддържат вашите тазови органи, включително уретрата, пикочния мехур и червата в перфектно състояние.

Следователно, извършването на редовни упражнения може да помогне за насърчаване на добрия контрол на пикочния мехур и сексуалната функция. Независимо дали сте мъж или жена, този набор от упражнения може да повлияе на сексуалното ви здраве по възможно най-добрите начини. Когато сте млади, съвсем естествено е да имате силни и стегнати тазови мускули. С течение на времето и с напредването на възрастта обаче те могат да станат малко слаби и дори да се разхлабят поради раждане, рак на простатата и/или други фактори.

За жените упражненията на Кегел могат да повдигнат либидото им, като им помагат да отпуснат вагиналните си мускули. Това позволява на вагината им да се разшири малко повече от обикновено, като се избягва болка по време на полов акт. Чрез подобряване на кръвообращението във влагалището и тазовото дъно, упражненията могат също да повишат нивото на възбуда при жените, улеснявайки постигането на оргазъм.

Защо мъжете трябва също да изпълняват тези упражнения?

По същия начин при мъжете упражненията могат да ускорят процеса на възбуда, давайки им по-силна ерекция. Силните мускули на тазовото дъно могат да дадат на мъжете повече сила и контрол върху еякулацията им, а също и да предотвратят преждевременната кулминация. Следователно, извършването на редовни упражнения може не само да повиши сексуалното либидо при хората, но да помогне както на мъжете, така и на жените, да издържат по-дълго в леглото.

Въпреки че е важно да разберете ползата от упражненията на Кегел върху вашето сексуално здраве, също е от решаващо значение да познавате добре тренировките.

Как да изпълнявате упражненията правилно?

И мъжете, и жените могат да изпълняват тези упражнения по почти един и същи начин.

Първата стъпка към изпълнението на упражнение е чрез идентифициране на тазовите мускули. След това можете да заемете удобна позиция, за да сте сигурни, че тялото ви е отпуснато.

- Вдишайте дълбоко през носа, оставяйки корема да се повдига, докато се пълни с въздух. Поддържайте мускулите на тазовото дъно отпуснати, докато вдишвате.

- Издишайте бавно и плавно през устата, докато леко свивате мускулите на тазовото дъно.

- Поддържайте свиването на мускулите на тазовото дъно за 3 до 6 секунди, докато издишвате.

- Отпуснете мускулите си напълно за 6 до 10 секунди и не задържайте дъха си между тях. Повторете това упражнение поне 10 пъти на сесия.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка попълва формуляр. Ще кандидатства за американска виза. В крайна сметка не я одобрили, защото в последната графа на формуляра, там където пишело "не попълвай”, тя написала...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Любовта не е в другия, тя е в нас самите - ние я събуждаме. Но за да я събудим, се нуждаем от...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти