„Рамки с фламинго заляха интернет“

„Рамки с фламинго заляха интернет“
Instagram

Понятието "инфлуенсър маркетинг" предизвиква все по-голям интерес, а специалистите, занимаващи се с този сравнително нов начин за рекламно влияние в България,не са много. Същината на този алтернативен начин на продуктово позициониране е ангажирането на популярни личности в интернет с представянето на продукти, услуги или събития пред верните си аудитории. Въпросните популярни личности в платформите за дигитално споделяне са така наречените инфлуенсъри – вече изградили персонална връзка със своите последователи,те бързо достигат до голяма публика, която им има доверие. Това на практика е способ за драстично намаляване на продължителността на процеса на вземане на решение що се отнася до закупуването на даден продукт или услуга.По всичко личи, че тази концепция се харесва на все повече брандове в България.

„Рамки с фламинго заляха интернет“Instagram

Говорейки за инфлуенсър маркетинг, няма как да не споменем агенцията RevTag. Амбициозният млад екип на първата инфлуенсър маркетинг агенция у нас реализира невиждана досега кампания – за пръв път инфлуенър маркетинг компания популяризира самата себе си чрез инфлуенсър маркетинг. Идеята представлява използването на фирмена рамка за снимки, която се разпраща на записалите се за участие в проекта, като единственото условие е да заснеме с нея креативен кадър.Над 150 участници, сред тях едни от най-популярните личности в българския шоубизнес, взеха участие в този проект и превезеха инстаграм с публикации с рамката на RevTag.  Иновативната концепция е прецедент на нашия пазар, а съдейки по резултатите, определено се хареса и на публиката. Именно тези резултати ще ви представим в последващите редове.

Преди-  След

„Рамки с фламинго заляха интернет“ 240 последователи с 318 седмични разглеждания /  1220 последователи и над 2000 седмични посещения

„Рамки с фламинго заляха интернет“ 490 последователи / 600 последователи

„Рамки с фламинго заляха интернет“  60последователи / 90последователи

 

„Рамки с фламинго заляха интернет“Instagram

„Рамки с фламинго заляха интернет“Instagram

Да не забравяме, че във всяка игра трябва да има победители, както и награди – кампанията на RevTag не разочарова.  В края на кампанията бяха избрани 21заслужили инфлуенсъри, които да получат награди, предоставени от спонсорите на тази кампания. Именно тези брандове са изобразени на рамката с типичното за RevTag розово фламинго. Победителите, сред които певецът Константин, наскоро провъзгласената за "InstaQueen" Ивомила Петкова, Ася Капчикова – "Мис Плеймейт 2015” и други, бяха наградени с наистина съблазнителни награди. Почивки в Гранд Хотел Св. Влас и Гранд Хотел Банско, застраховки от застрахователно дружество БулИнс, подходящи за есенния сезон якета от Esprit, издание на книгата "Мистични разходки из България, забавен ден в батут парка Area 52 или платинена карта от фитнеси Pulse Fitness and Spa са любезно предоставените награди от партньорите на RevTag.

„Рамки с фламинго заляха интернет“Instagram

„Рамки с фламинго заляха интернет“Instagram

„Рамки с фламинго заляха интернет“Instagram

 

Подобна кампания е новост в инфлуенсър маркетинг сектора, но определено се оказва сполучлива, съдейки по големия интереси броя участници. Факторът, който привлича интереса на публиката, вероятно е пълната свобода, която предоставя концепцията – участниците можеха да се развихрят и да бъдат възможно най-креативни. Атрактивните и усмихнати снимки на участниците в кампанията завладяха платформата Инстаграм и накараха публиката да се запита с какво още може да ги изненада розовото фламинго. Кампанията определено зададе нов тон в родния инфлуенсър маркетинг и разбива досегашните граници. Когато креативният подход е налице и усмивките присъстват – успехът е почти гарантиран. За другото оставете да се погрижи розовото фламинго на RevTag.

Още интересна информация можете да намерите в сайта на RevTag

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка се обажда на компютърен специалист. Има проблем с компютъра си. - Ало! Имам проблем с компютъра. Пише ми на монитора, че не ми разпознава принтера. -И Вие какво направихте? Ами обърнах...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Чини ми се, всички съдбоносни предели в човешкия живот са все така коварно неразличими. Човек...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти