Отслабваме пред пералнята, монитора и волана

Стига да поискаме, можем да превърнем всяко ежедневно действие в тренировка. Приятна!

Отслабваме пред пералнята, монитора и волана

Фитнес залата е най-омразното ви място - ако е така, на нас можете да си го признаете, без да се срамувате. Разбираме ви. Отделяме време, за да отидем дотам; потим се по скучните уреди; чувстваме се неловко, когато се сравняваме с околните релефни тела. Тези неща обаче не бива да ни отказват от желанието да стягаме и тонизираме собствената си физика. Ако залата толкова ни потиска, можем просто да пренесем упражненията в почти всяка част от нормалното си ежедневие. Ето как става това:

По време на домакинската работа

Не са много онези от нас, които си имат домашна прислужничка, така че и без това трябва да я вършим. А ако го правим със съзнанието, че отслабваме междувременно, дори може да ни стане приятно. Мислим, че следните факти са достатъчно надъхващи:

- Ако тежите между 60 и 70 килограма, ще изразходвате по около 170 калории единствено от елементарните домакински задължения. В тази графа влиза бърсането на прах, изхвърлянето на боклука, оправянето или смяната на чаршафите и такива разни не особено натоварващи неща, които може би дори са ви по-приятни от уредите във фитнеса.

- Изгорените калории се качват на 250 за час, когато миете пода, прозорците и вършите другите малко по-сложни задачки из къщи.

Можете и да увеличите натоварването по време на чистенето, при това - използвайки забавни похвати. Например, след сипване на прах за пране да си представяте, че кутията му е гиричка и да правите по няколко упражнения за бицепса, преди да я приберете в шкафа. Или да включите и краката, докато бутате и дърпате прахосмукачката из къщи. Търкането на ваната пък може да се извършва по-енергично и с по-малко почивки.

Отслабваме пред пералнята, монитора и воланаПо време на работата в офис 
Отивайки и връщайки се оттам, не забравяйте да бойкотирате асансьорите и да използвате само стълби. Колкото и много да ви се виждат. Изкачването им действа изключително тонизиращо и стягащо на тялото - това не е просто мит. Освен това, можете да използвате краката си, вместо електронната поща, когато трябва да обмените информация със служител в другия край на коридора. Много зареждащи могат да се окажат и "ходещите съвещания" в близката градинка, но не всеки шеф би одобрил идеята.

За сметка на това обаче, със сигурност ще откриете поне един съмишленик сред колегите, който също иска да се движи и да отслабва. Можете да се съюзите по време на почивките и да се обърнете към универсалните упражнения, които сме ви посочили тук.

Докато се придвижвате между офиса и дома 
Разбира се, ходенето пеша или използването на велосипед са най-добрите решения. И ако след тях не се изкушавате да си възстановите набързо изразходените калории, може би няма да имате нужда от никакви други упражнения. Така че, дори разстоянието да е непосилно за тези два метода, просто слезте от градския транспорт няколко спирки по-рано. И вместо сред нагъчкани като сардини тела, довършете прибирането си под формата на приятна разходка.

Ако ежедневните ви пътешествия се осъществяват с кола, там също има какво да измислите, за да се раздвижвате. Но само ако шофирате добре - в противен случай, не рискувайте да се разсейвате с упражнения. Които могат да бъдат: енергично пеене заедно с любимата ви музика, не чак толкова енергични танци в седнало положение, разтягане в задръстването или докато чакате светофара. Едни от най-популярните тренировки, които могат да се извършват в автомобил, са тренировките за вагиналните мускули, но тях вече подробно сме ги описвали.

Докато пазарувате 
Винаги, когато това е възможно, избирайте кошницата пред количката в магазина. И сменяйте ръцете, с които я носите, за да могат и двете да се натоварят еднакво. Обикалянето по улиците и из моловете за дрешки е ясно - то е толкова трескаво, че ако не на портмонето ви, то поне на фигурата ви със сигурност се отразява добре.

Докато гледате телевизия 
Нормално е след дългия ден съзнанието ви да иска просто да се излегне пред екрана. За тялото ви обаче, това не е най-добрата идея. Но пък не е и трудно да угодите на всички. Спокойно можете да гледате любимото шоу или сериал, просто си обещайте да правите коремни преси и други стандартни упражнения по време на рекламния блок. Тъкмо няма да се изнервяте от нахалното облъчване с информация за продукти и услуги, която вече сте слушали стотици пъти.

Всъщност, изнервянето също е много ефективен метод да се отслабва. Но при наличието на изброените лесни и приятни възможности, защо да си нарушаваме спокойствието и радостта от живота?

17 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



20
valya veleva 16.08.2012|09:39
Охх, ако ставаше, както се написалии...
19
borislava tihomirova 15.08.2012|11:45
е как да не ти се занимава , нали все пак сме домакини, трябва да се чисти :)
18
marina popova 15.08.2012|09:50
Не ми се занимава, макар че давате добри идеи.
17
Марийка Чеканова 14.08.2012|15:00
Застояването като цяло е голям враг на фигурата, като не можем да го избегнем на робата трябва да компенсираме с повече разходки и движение вкъщи.
16
cvetan nikolaev 14.08.2012|14:14
Самото ходене е дейност,която практически може да бъде извършвана винаги и навсякъде.Затова и ходете пеш,колкото се може повече!
15
cvetan nikolaev 14.08.2012|14:08
само така, с желание всичко се постига
14
ivanka stoqnova 14.08.2012|13:53
Трябва наистина да използваме всяка възможност да се раздвижваме,а не да се оправдаваме, че нямаме време!
13
Стиляна Кирилова 14.08.2012|13:48
За съжаление не съм от хората, които могат да разчитат на кошницата за пазаруване, за да си напомпат малко бицепса. Тя винаги е толкова празна и постна, че и паяк с лекота ще я понесе на гръб.
12
Силви Милви 14.08.2012|13:40
А бе то самото движение независими колко и в каква форма, стига да е постоянно си е най-добрия фитнес. :) Най-добре е сутрин също на гладно да се прави тренировка;)
11
Кристина Минкова 14.08.2012|09:48
Можем,да...това е истината и всичко е въпрос на желание...
10
Lili Mileva 13.08.2012|17:01
Гледайки тези пин-ър гърли на снимките в статията се сетих за една такава, че тяхното меню всъщност е било доста калорично, но за сметка на това жените по времето на Мерилин са били изключително активни именно в ежедневните си дейности - чистене, предвижване с колело, въобще много движение.
9
mariq kostadinova 13.08.2012|15:50
И аз мисля да го направя :)
8
mariq kostadinova 13.08.2012|15:50
Много интересна статия :) ще приложа някои от съветите
7
gergana topalova 13.08.2012|15:15
Може и да има ефект :)
6
lolly pop 13.08.2012|15:07
Може и да се пробвам :)
5
jaba kikirica 13.08.2012|15:00
Ами трябва си движение...това е всичко.
4
mikky piky 13.08.2012|14:46
Абе малко ми е съмнително , ама хайде сега,
3
Мartina Georgieva 13.08.2012|14:38
най-обичам да тренирам по време на трескаво пазаруване :Д
2
diana ilieva 13.08.2012|14:35
Много ме замислихте и вече ще променя отношението си към спорта :Д
1
Лиза Мишпека 13.08.2012|14:33
ахахаха, ще се прибера смачкана от работа, ще си хапна, ще си пусна филмче и....... ще го спирам, за да правя коремни преси..... хахахха, стига, стига.
Блондинка си говори с приятелка: -Вчера ходих на очен лекар. -И какво ти каза? Как си със зрението? -Със зрението съм добре, но има друг проблем. Докторът ми каза, че трябва да науча азбуката.
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Любовта не е в другия, тя е в нас самите - ние я събуждаме. Но за да я събудим, се нуждаем от...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти