Залезът на луксозните марки

Скъпите брандове трябва да насочат вниманието си към новото поколение клиенти

Залезът на луксозните марки

Луксозният начин на живот е ежедневие за едни и неосъществим блян за други. Понякога т.нар. "лайфстайл" е своеобразната визитка на определени хора пред света. Те заявяват позициите си, демонстрирайки висок стандарт. Дрехите им са маркови, колите - последен модел, химикалките - златни. Акцентът е в детайла.

"Поколението на богаташите" обаче постепенно бива измествано от нова генерация интелигентни млади хора. Тези, които уж до вчера бяха в гимназията, а днес завършват висшето си образование.

Според доклад на Unity Marketing, луксозните марки трябва да се пазят именно от новото поколение, защото то е скептично настроено към прекалено скъпите придобивки.

От Inc.com научаваме, че голяма част от младите хора смятат скъпите стоки за надценени и не са на мнение, че си заслужават високите цени. Надеждните клиенти, които днес имат тези брандове, след по-малко от 10 години ще бъдат изместени от следващото поколение. Което не е на мнение, че един шал трябва да струва хиляди долари.

Младите висшисти още нямат влияние на пазара, но според прогнозите, до 2020 година те ще бъдат новите богати хора. А скъпите марки трябва още от сега да се адаптират, за да отговарят на новите изисквания.

690314

Според доклада, брандовете трябва да се насочат към иновации, нови продукти и много сериозни маркетингови стратегии, за да успеят да привлекат интереса на бъдещите с клиенти.

Факт е, че много днешните млади хора са негативно настроени към голяма част от заобикалящия ги свят. "Хипстъри", "Инди", понякога най-обикновени "хейтъри". Но за да им бъде спечелено вниманието им, отсрещната страна определено трябва да се постарае. Защото, както гласи народната мъдрост, "който плаща, той поръчва музиката".

690316

9 1
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



7
Desislava Stoyanova 07.11.2012|09:55
Аз мисля, че ще станат по-достъпни вече марковите дрехи!
6
Nora Martinova 05.11.2012|13:54
Според мен марковите дрехи и продукти винаги ще се търсят защото предлагат високо качество, но специално в България прогресивно намалява броят на потребителите които имат пари да си ги купуват.
5
sexapilnata pichka 05.11.2012|11:18
няма как хората да си купуват толкова скъпи неща , като няма дори пари за храна , как я мислите тази работа /?
4
nina stanislavova 05.11.2012|11:12
нормално е , в тази криза как да си даваш парите за неща , които по принцип не са кой знае колко скъпи , само дето "името" е важно
3
Марго Хворева 05.11.2012|10:47
Факт, младите хора отдавна възприемат робуването на марковото като еснафщина и излишна показност. Плюс това според прокрадващите се нови еко идеи не да бъдеш марков е важно, а отговорен към планета, което ще рече да пренастроиш и този непрекъснат хроничен глад за дрехи, храна и пр.
2
Dukesa Bub 05.11.2012|09:34
Нямам тършение това време да дойде. Аз съм една от тези млади хора, които намират извънредно скъпите стоки за излишни и надценени.
1
Milen Stanchev 05.11.2012|09:14
Не е лошо скъпите брандове малко да си променят мисленето, защото все пак е криза в момента и това не трябва да оставя цените толкова високи. Тенденцията е друга.
Блондинка си говори с приятелка: -Вчера ходих на очен лекар. -И какво ти каза? Как си със зрението? -Със зрението съм добре, но има друг проблем. Докторът ми каза, че трябва да науча азбуката.
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Когато желанието и страхът са едно и също, наричаме този сън кошмар. Грегъри Дейвид Робъртс
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти