Защо вечерните тренировки за по-добри? Ето 5 причини

Защо вечерните тренировки за по-добри? Ето 5 причини
Pop Sugar Photography

Не обичам да тренирам сутрин. Определено не съм от хората, които са особено активни сутрин. Обичам да се будя с аромата на кафе, а не с 50 коремни преси. Най-тежкото нещо, което вдигам сутрин, е възглавницата ми. Но чакайте, предполага се, че трябва да тренираме сутрин, нали? Всъщност не. Не е необходимо. Има хиляди причини, поради които вечерните тренировки са по-добри. Аз тренирам вече и това промени живота ми. 

Всички вярваме, че тренировката ни разсънва и хората твърдят, че това нарушава нормалния ни сън. Всъщност, това е лъжа, измислена от хората, които тренират сутрин. Проучване установи, че вечерните тренировки не променят качеството на съня. 

1. Ще спите по-добре

Многобройни проучвания показват, че хората, които вдигат тежести имат по-добро качество на съня от тези, които вдигат тежести сутрин. Така че, действително това ще ви помогне да спите по-добре през нощта. Не само е необходима почивка за мускулен растеж, но и по-дълбокия сън ще ви накара да се чувствате по-свежи на сутринта. 

2. Ще имате по-добри тренировки

Освен че ви помага да спите по-добре, няколко проучвания са установили, че при вечерните тренировки има значително по-голямо натрупване на мускулна маса и по-голяма издръжливост. Какво означава това за вас? Можете да получите повече от вашата тренировка, ако тренирате вечер!

3. Ще имате по-ниско кръвно налягане!

Проучване в Journal of Strength Conditioning Study показва, че хората, които тренират вечер, намаляват кръвното си налягане с 15% повече от тези, които са тренирали сутринта.

4. Ще постигнете по-добри резултати, по-бързо

Изследване от университета "Ню Англия" в Бирмингам установява, че онези, които тренират вечер, могат да тренират 20% по-дълго и с по-голяма интензивност. Това означава още повече изгорени калории вечер и остатъчните ползи от по-добри тренировки: по-стегнати ръце, по-силни крака, по-оформени плочки и по-здравословен живот като цяло!

5. Вашето тяло ще бъде по-готово да тренира

Не само защото ще получите повече време за възстановяване и следователно повече изгорени калории. Според изследванията, нивата ни на кортизол са по-високи сутрин, което може да потисне растежа на мускулите. Но нивата на тестостерон са по-високи през нощта, което ще увеличи растежа на мускулите. Така че това е чудесен начин да постигнете още по-бързи резултати.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

1 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Преди Коледа две блондинки отишли в гората. Ще търсят елха за празника. Търсили, търсили. Обикаляли, обикаляли. Накрая грохнали от умора. Едната блондинка казала: -Виж какво, муцка. Омръзна ми да...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Чини ми се, всички съдбоносни предели в човешкия живот са все така коварно неразличими. Човек...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти