Как да тренирате безплатно?

Как да тренирате безплатно?
Pexels

Тренировките могат да бъдат скъпи – скъпо членство във фитнес залата, разходи за личен треньор и фитнес уреди. Но как може всичко да се случи безплатно? Ето как:

Бягане. Ако сте нови в бягането, има много безплатни онлайн планове за тренировка. Проучете как трябва да се храните преди, по време и след бягането. Може да бягате както сами, така и в компания. Разберете дали във вашия град се организират групи за бягане. Това е страхотен начин да се запознаете с нови и различни хора.

Разхождайте се. Здравните специалисти препоръчват да се стремим да правим упражнения поне 30 минути най-малко пет пъти в седмицата. Ходенето се счита за умерено натоварване, така че често е нужно да комбинирате ходенето с други упражнения, за да постигнете целите си. Ако имате тази възможност, ходете пеша до работа, до магазина. Ходете за здраве.

Колоездене. Колелото е чудесен вариант за градски условия. С него лесно и бързо можете да се придвижите от точка А до точка В. Няма нужда да инвестирате в застраховки, гориво, нямате разходите, налични ако притежавате и използвате редовно автомобил. Изберете най-подходящия за вас велосипед. Пазарът изобилства от най-различни модели, така че няма да е трудно да намерите перфектният велосипед за вас.

Тренирайте на открито. Фитнес залите на открито разполагат с оборудване за упражнения и могат да бъдат намерени в паркове и зони за отдих в цялата страна. Те са чудесни места за различни сесии, където да работите върху вашата сила и координация.

Отборни спортове: тенис, футбол и др. Правенето на това, което ви харесва, прави тренировките по-леки и означава, че ще сте по-склонни да се придържате към тях. Независимо дали става въпрос за квартален футболен отбор, местен тенис клуб, впуснете се в това приключение.

Алтернативни методи. Не е нужно тренировките да бъдат силови. Нужна е дейност, която да кара мускулите ви да се движат и увеличава сърдечния ритъм. Можете да бъдете част от доброволническа инициатива, в която да помогнете за боядисване на училищна ограда или читалище.

Ако не можете да посетите фитнеса, накарайте фитнеса да дойде при нас, превръщайки ежедневните предмети от бита в оборудване. Ползвайте бутилки за тежести, стълбите за тренировка на краката. Ако се чувствате разсеяни от телевизора у дома, опитайте да тренирате в рекламните паузи – изберете различни упражнения за всяка реклама – помислете за клякания, коремни преси, лицеви опори и т.н. Продължете до края на рекламата и повторете упражненията в следващите рекламни паузи.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Катаджия спира блондинка: -Госпожо в нарушение сте. Знака не го ли видяхте? Тук движението е само еднопосочно. -Е и к’во - сепнала се блондинката. – Аз да не би да карам в две посоки?
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Когато желанието и страхът са едно и също, наричаме този сън кошмар. Грегъри Дейвид Робъртс
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти