"Наръчник на стегнатото тяло" от Дженифър Лорънс

Звездата от "Игрите на глада" и "Наръчник на оптимиста" разкрива цялостната си фитнес програма

Това момиче попадна в полезрението ни с ролята си в блокбъстара "Игрите на глада", накара ни да я харесваме с откровените си и непринудени интервюта, а след участието си в "Наръчник на оптимиста" напрово се влюбихме в нея. Тя има всичко: актьорски талант, чувство за хумор, топла усмивка, пленяващ поглед и не на последно място - божествено тяло.

Дженифър Лорънс открито заявява, че усилените тренировки въобще не са ѝ по вкуса, но няма как да ги избегне предвид неконтролируемата си любов към храната. След като в реалния живот не обича да играе игри на глада, 23-годишната звезда се подлага на стриктен спортен режим, за да изглежда зашеметяващо на големия екран.

Sportuvai.bg ни предлагат да надникнем във фитнес програмата, изваяла тялото ѝ за ролята на Катнис от "Игрите на глада".

Тренировка 1:

Сутрин:
10 минути кардио на велоергометър

Клекове (15-20 за един крак)

Клякания с подскок ( 30 секунди)

Странични клекове с тежести (10 за крак)

Лицеви опори (20)

Странични планкове (30 секунди)

Повторете всяко упражнение 3 пъти, като между сериите правете една минута почивка.

Вечер:
30-минутна кардио тренировка на велоергометър

"Наръчник на стегнатото тяло" от Дженифър ЛорънсAsos
Тренировка 2:

Сутрин:
Спринтиране

2х200 метра

2х150 метра

2х100 метра

Изкачване на стълби с подскоци (20 минути)

Обяд:
Йога (30 минути)

Вечер:
30-минутна кардио тренировка на велоергометър.

Фитнес режимът на Дженифър изисквал редуване на тези две програми в пет дни от седмицата. Тренировките са тежки и изискват време, но очевидно дават резултат.  

Още съвети за красиво тяло от Sportuvai.bg:

20-минутна тренировка за бедра

Тренировка за хубаво дупе

Танците в калории

2 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



17
roni peteva 11.10.2013|21:07
Много време отделя за тренировки.
16
Лили Добромирова 11.10.2013|17:17
Много добра фитнес програма! Правя подобни, но в по-различен ред
15
мили ванили 11.10.2013|16:51
А с какво се храни,защото и това е важно.
14
Пламена Христова 11.10.2013|16:38
Коя е тази девойка? Трябва много свободно време.
13
Фани Василева 11.10.2013|16:09
Тази тренировка ми се струва нереална просто.
12
Моника Катева 11.10.2013|14:27
това е за хора със свободно време :)
11
Emily Reed 11.10.2013|13:09
Толкова много кардио... Ако човек си цени ставите е по-добре да не се подлага на подобно нещо.
10
Milata Mila 11.10.2013|11:56
традиоционните тренировки май са най-добри :)
9
Margо Filipova 11.10.2013|11:55
Готина е много !
8
Анита Кралева 11.10.2013|11:41
Нямам време за тренировки по два пъти на ден. Може да запя във фитнеса.
7
Ape Ptero 11.10.2013|09:39
Направо маратонска програма, остава ли й време въобще за нещо друго от толкова тренировки?!
6
rozalij atanasova 11.10.2013|09:18
Тя явно разполага с много време, за да прави тези тренировки.
5
viki todorova 10.10.2013|20:29
Това отнема много време. Аз и да искам не може да стене с толкова ангажименти.
4
Vanya Black 10.10.2013|16:55
Ехе, това си е направо убийствено програма! То трябва да нямаш друга работа освен да я спязваш...
3
София Павлова 10.10.2013|16:54
Че аз по цял ден трябва да правя само това.
2
Mary Alice 10.10.2013|16:32
Холивуд я хареса и сега името Дженифър Лорънс се превърна в добре продавана търговска марка
1
Вилислава Георгиева 10.10.2013|16:06
И общо взето много свободно време, но някои от нас нямат толкова много.
Катаджия спира блондинка: -Госпожо в нарушение сте. Знака не го ли видяхте? Тук движението е само еднопосочно. -Е и к’во - сепнала се блондинката. – Аз да не би да карам в две посоки?
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Животът е твърде кратък, за да не си жив, да не бъдеш страстен и да преливаш. Разкарайте нещата,...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти