6 ефективни упражнения за справяне с целулита за 2 седмици

Отървете се от целулита

6 ефективни упражнения за справяне с целулита за 2 седмици
pixabay

Целулитът се появява, когато имате твърде много телесни мазнини и няма достатъчно мускули. Тъй като този проблем не е козметичен, той трябва да бъде решен с помощта на правилното хранене, масаж и добре планирана програма.

Ще ви представим 6 полезни упражнения, предназначени да стегнат мускулите и да намалят бедрата и задните части.

Упражнение 1:

6 ефективни упражнения за справяне с целулита за 2 седмициBright Side

Как да го направите: Легнете на дясната си страна и се облегнете на ръката си. Повдигнете левия си крак на 20-тина сантиметра от пода и го задръжте в това положение за 5 секунди. След това бавно спускайте надолу. Повторете това упражнение с десния крак.

Колко пъти: 2 серии по 12 повторения за всяка страна.

Упражнение 2:

6 ефективни упражнения за справяне с целулита за 2 седмициBright Side

Как да го направите: Поставете ръцете си на пода и заемете същата позиция, както когато правите лицеви опори. След това сгънете десния си крак и изнесете коляното си до корема. След това изправете крака си и го повдигнете. Повторете с левия си крак.

Колко пъти: 3 серии по 8 повторения.

Упражнение 3:

6 ефективни упражнения за справяне с целулита за 2 седмициBright Side

Как да го направите: Вземете гира и застанете прави, с крака на широчината на раменете. Когато вдишвате, бавно спускайте тялото си, като сгъвате коленете си. Продължете да се спускате, докато бедрата ви са успоредни на пода. След това започнете да се изправяте и издишайте.

Колко пъти: 3 серии по 20 повторения.

Упражнение 4:

6 ефективни упражнения за справяне с целулита за 2 седмициBright Side

Как да го направите: Вземете по един дъмбел във всяка ръка. Застанете прави, с крака на широчината на раменете. Започнете бавно да сгъвате горната част на торса, като държите гърба си прав, а ръцете ви висят свободно. Наведете се напред толкова ниско, колкото можете. После постепенно се върнете в стартовата позиция.

Колко пъти: 5 серии по 12 повторения.

Упражнение 5:

6 ефективни упражнения за справяне с целулита за 2 седмициBright Side

Как да го направите: Застанете на колене и поставете ръцете си на пода, като ръцете трябва да са изпънати. Започнете бавно да вдигате единия си крак, като държите гърба си изправен. Повдигнете гърба възможно най-високо и го дръжте така няколко секунди. След това се върнете в начална позиция. Редувайте левия и десния крак.

Колко пъти: 2 серии по 15 повторения

Упражнение 6:

6 ефективни упражнения за справяне с целулита за 2 седмициBright Side

Как да го направите: Застанете прави, с крака на широчината на раменете. Сгънете коленете си и сложете ръцете зад главата си. След това скочете, разтваряйте ръцете и краката си настрани. След като краката отново докоснат пода, застанете в първоначалната позиция.

Колко пъти: 2 серии по 20 повторения.



Станете част от Jenite.bg във Facebook!

2 2
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Катаджия спира блондинка: -Госпожо в нарушение сте. Знака не го ли видяхте? Тук движението е само еднопосочно. -Е и к’во - сепнала се блондинката. – Аз да не би да карам в две посоки?
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Когато желанието и страхът са едно и също, наричаме този сън кошмар. Грегъри Дейвид Робъртс
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти