8 начина за стягане на кожата след отслабване или бременност

8 начина за стягане на кожата след отслабване или бременност
Pexels

Жените, които тренират поне 2,5 часа седмично по време на бременност, имат по-голям шанс да се върнат към нормалното си тегло бързо. Но понякога това не е достатъчно, за да видите кожата си стегната отново. Следвайки съвети на експерти като част от плана, имате по-голям шанс кожата ви да се нормализира и да се стегне отново.

1. Поддържайте спалнята си хладна 

Вярвате или не, трябва да започнете с качеството и количеството на съня си, защото това се отразява на здравето и кожата ви. Има 4 основни неща, които трябва да знаете:

Спалнята ви трябва да е възможно най-тъмна.

Спалнята ви трябва да е хладна.

Най-добрата температура е 18,3 °C.

Не яжте големи порции в рамките на 2 часа преди лягане.

Без джаджи (телефон, таблет), докато лежите в леглото.

2. Използвайте кремове с ретиноиди

Стягащите кремове могат да помогнат на кожата ви да изглежда по-млада, но не забравяйте, че трябва да ги прилагате последователно, за да направите ефекта по-голям. Лекарите предлагат да се използва ретиноиден крем за стягане на кожата. Неговите производни включват витамин А, който увеличава узряването и обмяната на кожните клетки.

3. Ходете 20 минути всеки ден или правете упражнения

Поддържането на активност е добро за вашето настроение и общо благосъстояние. Това поддържа метаболизма ви бърз и насища клетките ви с кислород. В резултат на това качеството на кожата ви се подобрява. Лекарите препоръчват ходене всеки ден в продължение на 20 минути, в случай че пропуснете тренировка.

В същото време целенасочените упражнения за корема няма да ви помогнат непременно да стегнете кожата си, но ще ви помогнат да развиете повече мускули.

4. Правете масаж с бадемово масло

Освен че успокоява сухата кожа, бадемовото масло може да подобри тонуса на кожата. Използвайте го за масаж на корема, за да удвоите ефекта. По време на тази процедура можете да използвате и стягащи кремове. Едно проучване показа, че редовният масаж има положителни ефекти.

Как да направите масажа:

Легнете по гръб и затоплете ръцете си. Нанесете маслото или крема.

Използвайте дланта на ръката си, за да масажирате няколко пъти целия стомах по посока на часовниковата стрелка.

След това масажирайте централната линия на корема. Започнете с гръдната кост и завършете при срамната кост.

Направете същите движения отляво и след това от дясната страна на корема.

Продължете да масажирате с лек натиск и кръгове навън от пъпа си по посока на часовниковата стрелка.

Продължете да масажирате до 20 минути.

5. Проверявайте холестерола и кортизола си

Както казахме, за да се борите с проблем с отпусната кожа, трябва да направите всичко като част от план. Винаги е по-добре да проверите нивото на холестерола си, защото когато се забави, липидната бариера започва да се разрушава и кожата губи по-бързо влагата. Кожата ви трябва да остане хидратирана, за да стане по-стегната.

Също така обърнете внимание на нивото на кортизол, защото то може да покаже колко сте стресирани. Има доказателства, че високите нива на кортизол могат да причинят изтъняване и отслабване на кожата.

6. Яжте по една порция чист протеин на ден

Експертите препоръчват да се ядат 2 порции плодове, 2 порции зеленчуци и 0,75 g протеин на килограм телесно тегло на ден. Протеинова част трябва да се побере в дланта на ръката ви, което е приблизително една порция.

7. Използвайте скраб 

Специалистите предполагат, че скрабните масажи с кафе могат да подпомогнат лимфния дренаж и да разтегнат кожната тъкан, така че кожата ви да стане по-еластична и да подобри външния вид на целулита. Ако го комбинирате с ретинол и карнитин, кофеинът увеличава дебелината на горния слой на кожата.

8. Обърнете внимание на цвета на урината си

Пийте около 15,5 чаши (3,7 литра) течности на ден за мъже и около 11,5 чаши (2,7 литра) течности на ден за жени. И след като използвате тоалетната, не забравяйте да проверите цвета на урината си. Обикновено трябва да е бледожълт през целия ден. Ако е тъмно жълта, тогава трябва да пиете повече вода.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка попълва формуляр. Ще кандидатства за американска виза. В крайна сметка не я одобрили, защото в последната графа на формуляра, там където пишело "не попълвай”, тя написала...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Чини ми се, всички съдбоносни предели в човешкия живот са все така коварно неразличими. Човек...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти