8 сутрешни трика за изгаряне на мазнините по корема

8 сутрешни трика за изгаряне на мазнините по корема
Pexels

Докато много хора се грижат за теглото си, коремното затлъстяване изглежда е нещо, за което трябва да се притеснявате. Всъщност, за здравето, въпросът не е в това колко тежите, а в колко мазнини имате. Излишните мазнини водят до много сериозни състояния като диабет, инфаркти, депресия и др. 

Ще ви споделим няколко трика, с които можете да започвате деня си, за да се справите с коремните мазнини:

1. Не бързайте

Когато бързате сутрин и се опитвате да не закъснявате за работа или училище, може да се почувствате стресирани. Хормонът кортизол, който е отговорен за този процес, ще се увеличи в тялото ви. Както показват изследванията, това ще доведе до увеличаване на мазнините около корема. Затова се опитайте да преминете през сутрешната си рутина по-спокойно.

2. Правете мини тренировка

Физическите упражнения наистина са един от най-добрите начини за отслабване и правенето им сутрин също може да бъде добър източник на енергия. Освен това, добавянето на тренировка към сутрешната ви рутина може да ви помогне да намалите мазнините в корема.

3. Приемайте протеини и фибри за закуска

Проучванията показват, че приемането на повече протеини води до по-малко мазнини в корема. Не забравяйте да включите месо, риба, яйца и боб във вашата закуска. Освен това, друго проучване показа, че увеличаването на приема на фибри също има положителен ефект върху изгарянето на мазнините в корема. Лененото семе, броколи, авокадо и др. - са чудесен източник на фибри, които да включите в менюто си.

4. Пийте вода вместо сок

Закуската със сок е нещо, което често правим, но всъщност не е здравословен навик. Соковете са пълни с течна фруктоза и ежедневната им консумация може да доведе до натрупване на коремни мазнини. Всъщност проучванията показват, че сладките напитки водят до увеличаване на мазнините в черния дроб. Така че е много по-здравословно да задоволявате нуждите си от течности с вода вместо със сок.

5. Пийте зелен чай

Въпреки че започването на деня с чаша кафе изглежда като неразделна част от сутрешната рутина, заместването му със зелен чай може да бъде добра идея. Съдържа както кофеин, така и антиоксидантът епигалокатехин галат (EGCG). Изследванията показват, че EGCG може да бъде наистина полезен при загуба на мазнини по корема.

6. Носете си обяд на работа

По този начин имате по-голям контрол върху приема на калории през целия ден. Когато излизаме на обяд, може да консумираме много повече, отколкото сме възнамерявали да консумираме. Но стратегията за контрол на това, което ядете, може значително да ви помогне да изгаряте мазнини.

7. Спете по-дълго

Проучванията показват, че недоспиването води до увеличаване на теглото, което може да включва и мазнини по корема.

8. Вървете или карайте колело до офиса

Известно е, че кардио упражненията са добър начин за изгаряне на коремните мазнини. Така че помислете за колоездене до работното си място или училище, вместо да взимате автобус или да шофирате, за да бъдете по-здрави.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

1 2
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Все си мисля, че след години българските имена ще се върнат на мода и когато попитат младо семейство:- Как го кръстихте?Те ще отговорят:- Радка, на баба му Рейчъл.
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Когато желанието и страхът са едно и също, наричаме този сън кошмар. Грегъри Дейвид Робъртс
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти