Какво искат служителите да чуят от шефа си

Какво искат служителите да чуят от шефа си
Pexels

Всичко, което служителите искат, е добър шеф. Някой, който може да ги мотивира, да бъде отличен отборен играч и да бъде внимателен в трудната. Ефективният лидер на работното място има способността да повишава морала и производителността на труда за безпроблемен работен процес. Обслужването на нуждите на служителите също е важна част от това да бъдеш добър лидер и затова всеки шеф трябва да има това предвид. 

Като се има предвид това, ето какво всички служители очакват да чуят от шефовете си.

Признателност

"Добра работа" не е единственото нещо, което служителите искат да чуят, когато си вършат добре работата. Получаването на малка обратна връзка за това как, какво и защо са се представили добре в проекта може да им помогне да разберат по-добре ролята си за предстоящи бъдещи проекти. Шефът трябва да може да идентифицира слабостите, силните и специалните способности на служителите.

Да поиска мнение от служителите си

Знаейки, че работното място е свързано с ефективна работа в екип, служителите очакват шефовете им да искат мнението им по определени въпроси от време на време. Предоставянето им на възможност да изразят своите възгледи и мнения отваря пространство за здравословна работна среда, където те също могат да бъдат признати за своите подобрени идеи.

Даване навременна обратна връзка

Това е много важна стъпка за запазване на правилните отношения между служител и шеф. Отзивите са необходими, за да се разбере динамиката на работното място и какво точно се очаква от служителя. В повечето случаи шефовете очакват от служителите си да работят по-усилено сами, без да им дават правилна насока или обратна връзка къде трябва да подобрят уменията си. И така, всички служители желаят шефовете често да им дават обратна връзка.

Признаци на благодарност

Малките признаци на благодарност могат да накарат служителя да се чувства наистина добре. Служителите искат шефовете им да изразят признателност за усилията им във всяка работа, която значително е повишила производителността на труда и просперитета на компанията. Публичното или лично признание може да повиши морала на служителите и да ги насърчи да работят по-добре.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка се обажда на оператор по подръжка. Той и обяснява, какво трябва да направи: -Натиснете звезда. Блондинката се чуди: -Това звезда... не беше ли една такава ... космата точка?
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Когато желанието и страхът са едно и също, наричаме този сън кошмар. Грегъри Дейвид Робъртс
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти