Единственият път към сваляне на коремчето

Трябва да сте упорити и безкомпромисни в борбата с шкембето

Единственият път към сваляне на коремчето

Пролетта е най-суетният сезон. Прибирането на дебелите и обемни зимни дрехи и подмяната им съответно с ефирни роклички и къси тениски е на дневен ред. То обикновено е съпътствано от някои резултати от дългата летаргия, обездвижване и празнично преяждане, които често изобщо не ни харесват. Тънките дрехи започват да очертават появилите се сякаш на магия тлъстини и се започва едно бясно търсене на прост отговор за този доста сложен проблем. Как да смъкнем шкембенцето, без да си мръднем пръста? Колкото и много реклами и революционни уреди да твърдят, че е възможно, то единственият отговор е "Не можем."

Коремните тлъстини са едни от "най-упоритите и безкомпромисни", затова и ние трябва да се отнасяме така с тях. С две думи, без диета и упражнения няма да стане!

Коя е вълшебната думичка в заклинанието "стегнато коремче"? Кардио, кардио, кардио! Разбира се, формулата не би била възможна, ако не махнем някои добре известни като "въглехидрати" и "мазнини".

И така, искате да стопите коремните мазнини? Ще трябва да се поизпотите. Буквално. Организмът започва да гори мастни клетки, когато сърцето бие учестено, затова най-добре се ориентирайте към тичане, скачане на въже, каране на колело, бързо ходене или катерене. Всичко онова, което ви кара да дишате учестено (малко спортен секс също не е излишен). 30 минути крос в парка 4 пъти седмично върши чудеса. Точно толкова пъти бихте могли да скачате на въже по минута и половина, редувайки го с 30 коремни преси и 30 лицеви опори. При колоезденето ограничения няма, а удоволствието е гарантирано.

Разбира се, тази дейност трябва да бъде съчетана с премахването на всякакво тесто, ориз, картофи, тортички и всички онези най-любими лакомства, които бъкат от въглехидрати.

Заменете ги с повече зелени салати, пилешко, риба, пресни плодове, яйца, като избягвате пърженото. Ако сте пристрастени към шоколада, бихте могли да си позволявате по малко, но задължително черен и задължително до обяд! При другите позволени храни ограничения общо взето на съществуват. Ако някой ви каже, че "диета" означава "глад", пернете го през носа.

Всъщност темата за здравословното хранене е безкрайна. Ако се поровите обаче по-задълбочено, един удивителен факт ще ви направи впечатление – навсякъде всичко се върти около т.н. Средиземноморска диета
 – или, всичко онова, което ядат гърците. Разбира се, не визирам гиросите, а онези ястия, които рибните ресторанти толкова обичат да поставят на снимки в менютата си. Няма да задълбочавам кои храни точно влизат в Средиземноморската диета, защото мрежата е пълна с информация за тях. Само ще ви кажа, че минете ли на нея, вие не само че ще станете по-стройни и по-красиви (физически), но и ще подобрите здравето си фундаментално.

П.П. Едно много важно условие за кардио упражненията – не си и помисляйте да търчите докато ви причернее! Никакво изтезаване на организма! Темпото трябва да бъде леко и постоянно. Изморите ли се – спирате кроса и започвате да вървите, докато си отдъхнете. После пак кросче и така, докато не ви завидят и ангелите на Виктория.

353 9
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



11
Tedy Georgieva 10.05.2012|21:06
10
Ally Constanntino 10.05.2012|20:25
Всичко това сме го чували,чели,обмисляли,съчетавали и какво ли още не...Няма нужда да тъпчем цял живот на едно място..освен това ,тези трикове далеч не са най-ефективните...има къде,къде по-забавни и ефективни начини..
9
Ally Constanntino 10.05.2012|20:23
Нищо ново...Това сме го чели,правили,чували...
8
ivanka stoqnova 02.05.2012|09:42
диета и спорт с наблягане на коремни преси
7
Zlatina Borisova 30.04.2012|20:39
А навика за трупане на обем как да премахнем? Моля,давайте идеи за намаляване на предела за ситост!!!
6
Sophia Sotirova 30.04.2012|19:13
С коремни, лицеви Опори и други такива упражнения, по-силови. Кардиото е много слабежно ;)
5
Зара К 30.04.2012|19:06
Не е зле и ти да се информираш за съдържанието на въглехидрати в картофите и ориза :)
4
Зара К 30.04.2012|19:06
Не е зле и ти да се информираш, оризът и картофите съдържат адски много въглехидрати!
3
Цвети Иванчовска 30.04.2012|19:02
Щом не става с кардио това с какво? С магия? Аз не мисля.че за сваляне на килограми има нещо по-ефективно от тичането,скачането на въже, каране на колело и прочие
2
mima todorova 30.04.2012|13:25
Извинявам се много,но за пръв път чувам,че оризът и картофите ще увеличат килограмите.Преди да напишете нещо такова,информирайте се добре,ако обичате. И би било добре да се допитате до специалисти в тази област,а не от случайно намерен материал в интернет.
1
Sophia Sotirova 30.04.2012|12:01
Е от хора , които пишат "лицеви упори", не искам съвети за нищо. ;) Освен това не става само с бягане, кардиото почти не помага ..
Спорят две блондинки: -Това е той. -Не е той. -Той е. -Абе не е той. -Хайде да го питаме. -Добре. -Извинете, това вие ли сте? -Да, аз съм. Двете блондинки едновремено една на друга: -Видя ли, бе!?
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Когато желанието и страхът са едно и също, наричаме този сън кошмар. Грегъри Дейвид Робъртс
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Вярвате ли в прераждането?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти